۰
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

وزیر کشور: بی‌حجاب‌ها خیابان از بیگانگان پول می‌گیرند

وزیر کشور: دست‌های بیگانه برای ترویج بی‌حجابی در ایران به افراد پول می‌دهند تا با وضع نامناسب در خیابان تردد کنند.
وزیر کشور: بی‌حجاب‌ها خیابان از بیگانگان پول می‌گیرند

به گزارش مردم سالاری آنلاین، وزیر کشور جدایی روحانیت از مردم را خواست دشمنان اسلام دانست و اظهار داشت: رژیم منحوس پهلوی از این هراس داشت که مردم از پشت پرده دروغ و ظاهر زیبا و باطن متعفن آنان آگاهی پیدا کنند، کاری که روحانیت به درستی به آن پرداخت.

احمد وحیدی تأکید کرد: امروز همان دعوایی که در رژیم منحوس پهلوی بر سر ایمان و روحانیت انقلابی وجود داشت، بار دیگر به میدان آمده، دشمن به شدت در تلاش است تا رابطه مردم را با روحانیت انقلابی برجسته قطع کند.

وزیر کشور تصریح کرد: امروز دنیای استکبار تلاش دارد تا ایمان مردم ایران بزرگ، قوی و پیشرو را تضعیف کنند و برای رسیدن به این هدف به هر کاری دست می‌زنند، همانطور که رژیم منحوس پهلوی در سال ۴۲ به دنبال فسار و ولنگاری بود، امروز نیز دشمنان اسلام در فضای مجازی و حقیقی به دنبال ترویج بی بندوباری و هرزگی در جامعه اسلامی هستند.

وی گفت: دشمن به خوبی می‌داند که با ترویج فساد و ولنگاری می‌توانند ملت را از امام حسین(ع) و مهدویت جدا کنند از این رو با حجاب مخالفت می‌کنند، حجابی که برای زن ایرانی مصونیت ایجاد کرده و از کیان خانواده حراست می‌کند، موضوعی که در غرب وجود ندارد و بر اساس آمارهای رسمی خودشان، بیش از ۴۰ درصد از کودکان آمریکا نتیجه روابط نامشروع هستند.

وحیدی اظهار داشت: دست‌های بیگانه برای ترویج بی بندوباری و فساد هزینه می‌کنند و به افراد پول می‌دهند تا در خیابان با وضع نامناسب تردد کنند، امروز جریان، مقابله حق و باطل است ولی جمهوری اسلامی با پشتیبانی مردم، گام به گام به جلو پیش رفته و به یک نقطه کانونی در منطقه تبدیل شده است.

کد مطلب: 196944
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *