۰
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۵

طرح سربازخانه‌ای دولت رئیسی جنجال به پا کرد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: دولتمردان امسال عقربه‌های ساعت را برخلاف سالهای قبل جلو نکشیدند و به جای آن می‌خواهند کارمندان را عقب بکشند!» بدین ‌ترتیب کارمندان مجبورند زودتر از ساعت ۵ صبح از منزل بیرون بزنند.
طرح سربازخانه‌ای دولت رئیسی جنجال به پا کرد

به گزارش مردم سالاری آنلاین، از روز سه‌شنبه هفته جاری طرح تغییر ساعات کاری ادارات به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی کلید خورد که واکنش‌های گسترده‌ای را در میان رسانه‌ها و کارکنان دولت که بار این طرح بر دوش آنها گذاشته شده، به همراه داشت.

یکی از رسانه‌ها در تعبیر ظریفی نوشته بود که «با شروع کار ادارات از ساعت ۶ صبح، ساعت کار ادارات با کله‌پزی‌ها و طباخی‌ها همزمان شده، چرا که دولتمردان امسال عقربه‌های ساعت را برخلاف سالهای قبل جلو نکشیدند و به جای آن می‌خواهند کارمندان را عقب بکشند!» بدین ‌ترتیب کارمندان مجبورند زودتر از ساعت ۵ صبح از منزل بیرون بزنند و کارکنان ناوگان حمل و نقل عمومی مثل مترو نیز موظف شده‌اند از ساعت ۴/۳۰ در محل کار خود به مردم خدمت‌رسانی کنند.

این تازه بخش کوچکی از مشکلات و ایراداتی است که با اجرای طرح جدید سربازخانه‌ای دولت، گریبانگیر کارمندان شده و اصناف و بانکها نیز باید بخش دیگری از این مشکلات را متحمل شوند که امید می‌رود هرچه زودتر نواقص این طرح برطرف شده و از تبدیل میز ادارات به میز صبحانه کارمندان جلوگیری شود.

کد مطلب: 197065
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *