۰
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۸
رييس مجلس شوراي اسلامي ؛

جهاد دانشگاهي حيات پرجوش و خروشي دارد

رييس مجلس شوراي اسلامي گفت: جهاد دانشگاهي تلالوي عظيمي در حوزه‌هاي مختلف در جمهوري اسلامي داشته است.
 علي لاريجاني در ديدار رييس و معاونين رييس جهاد دانشگاهي در روز تشكيل اين سازمان گفت: جهاد دانشگاهي حيات پرجوش و خروشي دارد و جزء سازمان‌هاي زنده در جمهوري اسلامي محسوب مي‌شود كه با گم نكردن راهش، حالت ايستايي پيدا نكرده و فعال و رو به جلو و با عملكرد مبتكرانه و با احساس مسئوليت كارها را انجام مي‌دهد.

وي گفت: يكي از ويژگي‌هاي جهاد دانشگاهي آن است كه كارها را از روي احساس مسئوليت و با روحيه‌ي جهادي دنبال مي‌كند و با همه‌ي هستي‌اش، امور را دنبال مي‌كند، اين روحيه جهادي در نهادهايي همچون سپاه پاسداران در دوران جنگ وجود داشت كه پيشرفت‌هايي را رقم زد.

وي ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در همين رابطه تاكيد كردند كه همه نهادها فرهنگ جهادي را حفظ كنند چرا كه موتور محركه در حوزه‌هاي مختلف، داشتن فرهنگ جهادي است.

رييس مجلس شوراي اسلامي همچنين تاكيدكرد: اخلاص و جهاد عامل نشاط جهاد دانشگاهي است.

لاريجاني در ادامه تاكيد كرد: ‌اگر دستگاه‌هاي اجرايي به جهاد دانشگاهي اعتماد كنند مي‌توانند از ظرفيت اين نهاد به خوبي استفاده كنند، مطمئنا اين موضوع از لحاظ مادي و معنوي به نفع كشور خواهد بود و به توانمندي‌هاي علمي كشور اضافه مي‌كند.

وي با اشاره به دوران رياستش در صداوسيما، گفت: هنگامي كه بنده در راديو و تلويزيون مسئوليت داشتم با اعتماد به جهاد دانشگاهي از آنها خواستيم كه كار توليد فرستاده‌هاي راديويي را شروع كنند، اين كار يك ريسك بود اما سرانجام آن اتفاق مباركي بود، البته تجربه نشان داده كه دستگاه‌هاي اجرايي موافق نيستند كه توليدات تجهيزات‌شان را به واحدهاي داخلي بسپارند بخصوص واحدهايي كه تجربه زيادي در توليد اين تجهيزات ندارند.

ادامه دارد...
کد مطلب: 2015
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *