۰
شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۱۰

احمد خاتمی از گرانی رنج می کشد

امام جمعه موقت تهران با اشاره به گرانی‌های اخیر در کشور گفت: ما نیز از گرانی‌های اخیر و رنجی که مردم می‌برند مطلع هستیم و این رنج را ما هم می‌کشیم اما مردم ایران نشان داده‌اند که زندگی عاشورایی را با زندگی دنیایی عوض نمی‌کنند
به گزارش فارس، آیت‌الله احمد خاتمی در سی و یکمین سالگرد حماسه اسلامی سال ۶۰ مردم آمل که در مصلای قدس این شهرستان برگزار شد با تاکید بر اینکه دشمنان ایران در طول ۳۴ سال گذشته ملت ایران را نشناختند، افزود: اطلاعات دقیقی داریم که فتنه‌گران داخلی دولت‌های غربی را برای افزایش تحریم‌ها علیه ایران تحریک می‌کنند چون تصور می‌کنند که اگر تحریم‌ها تشدید و فشار بر مردم وارد شود آنها در خیابان‌ها می‌ریزند و علیه نظام شعار می‌دهند.
رئیس‌ جمهور آمریکا ۱۱ تیر امسال گفته بود که ایران تسلیم می‌شود
وی ادامه داد: رئیس‌ جمهور آمریکا خود ۱۱ تیر امسال گفته بود که با تحریم‌ها ایران تا یک ماه آینده تسلیم می‌شود که بازهم خواسته‌های آنان عملی نشد.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه ایران هیچگاه مذاکرات هسته‌ای را تعطیل نکرده است، گفت: این اتحادیه اروپا بود که میز مذاکره ۱+۵ را ترک کرد چون امیدوار بود ملت ایران به خیابان‌ها می‌ریزد و آن‌ها مشتشان در مذاکرات پر می‌شود و می‌توانند قدرت چانه‌زنی‌‌شان را افزایش دهند.
وی اظهار کرد: در همان زمان استقبال مردم خراسان شمالی از رهبری که به عنوان نماد ملت ایران به دیدار ایشان رفته بودند نشان داد ملت ایران هیچ‌گاه به آن‌ها لبیک نمی‌گوید.
از گرانی‌های اخیر و رنجی که مردم می‌برند مطلع هستیم
آیت‌الله خاتمی با اشاره به گرانی‌های اخیر در کشور تاکید داشت: ما نیز از گرانی‌های اخیر و رنجی که مردم می‌برند مطلع هستیم و این رنج را ما هم می‌کشیم اما مردم ایران نشان داده‌اند که زندگی عاشورایی را با زندگی دنیایی عوض نمی‌کنند.
وی با بیان اینکه مطمئنا این فشارها کوتاه خواهد بود، بیان کرد: رئیس‌ جمهور آمریکا خود اذعان کرده بود که بیشتر از یک سال فرصت تحریم‌ها علیه ایران را ندارند و باید در عرض یک سال به خواسته خود برسند. از تیرماه سال گذشته تحریم‌ها علیه ایران را آغاز کردند که بخش اعظم آن سپری شده است و زمان زیادی از این تحریم‌ها باقی نمانده است.
امام جمعه موقت تهران با اعلام اینکه استکبارستیزی با گوشت و خون مردم ایران عجین شده است، افزود: این ویژگی مردم ایران است و هرچه استکبار به این ملت نزدیک شود نفرت مردم آن‌ها بیشتر خواهد شد.
به فتنه‌گران داخلی نصحیت می‌کنیم که به آغوش ملت بازگردند
وی با اشاره به اینکه ما به فتنه‌گران داخلی، دوستانه نصحیت می‌کنیم که به آغوش ملت ایران بازگردند، بیان داشت: این فتنه‌گران باید از رهبر انقلاب و مردمی که به آن‌ها خیانت کردند عذرخواهی کنند چون رای ۴۰ میلیونی و حضور ۸۵ درصدی ملت را به کام آن‌ها تلخ کردند.
خاتمی با تاکید بر اینکه حماسه آمل درس عبرتی برای بیگانگان است که تا زمانی که مردم در صحنه باشند آن‌ها هیچ کاری نمی‌توانند بکنند، افزود: دشمنان درصدد هستند تا ملت را از صحنه دور کنند در حالی که مثل همیشه هنوز مردم ایران را نشناخته‌اند.
کد مطلب: 20917
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *