۰
دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۳

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ ای

پلیس راه راهور ناجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز امروز دوشنبه (نهم بهمن ماه) تا ساعت ۲۳ روز جمعه (سیزدهم بهمن) از محورهای کرج چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.
به گزارش ایسنا، بر اساس این اطلاعیه همچنین تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج چالوس کماکان ممنوع است. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۱ روز سه‌شنبه (۱۰ بهمن ماه) از میدان امیرکبیر کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲:۳۰ از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن‌آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.
تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع می‌باشد. تردد کلیه کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای دوشنبه و پنجشنبه مورخ نهم و دوازدهم بهمن ماه و همچنین از ساعت ۶:۰۰ تا ساعت ۲۴:۰۰ روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و جمعه مورخ دهم و یازدهم و دوازدهم بهمن ماه در محور هراز ممنوع است.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۲:۳۰ روز جمعه مورخ سیزدهم بهمن ماه از رودهن محدوده مشاء‌به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۲۲:۳۰ از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.
باید افزود: تردد کلیه تریلرها به استنثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای دوشنبه و پنجشنبه مورخ نهم و دوازدهم بهمن ماه همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای سه‌شنبه و جمعه مورخ دهم و سیزدهم بهمن ماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع می‌باشد.
همچنین تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۰ روزهای دوشنبه و جمعه مورخ نهم و سیزدهم بهمن ماه از محور زاهدان زابل و بالعکس ممنوع می‌باشد.
ضمنا مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.
کد مطلب: 21120
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *