۰
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۹

قرار نبود هدیه دولت رسانه ای شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: هدیه دولت به مردم کاری است که با همکاری مجلس و دولت انجام خواهد شد اما با توجه به اینکه هنوز به یک تصمیم قطعی نرسیده ایم قرار نبود این مسئله رسانه ای شود.
 مهر: غلامرضا اسدالهی اظهار کرد: تا جایی که بنده خبر دارم هنوز جزئیات مسئله هدیه دولت به مردم مشخص و کامل نشده است.
نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس شورای اسلامی افزود: بحث هدیه دولت به مردم کاری نیست که آقای رئیس جمهور به تنهایی بخواهند انجام دهند و این مسئله با همکاری مجلس شورای اسلامی انجام خواهد شد اما با توجه به اینکه هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم قرار نبود این بحث رسانه ای شود.
اسدالهی گفت: به هر صورت حالا که بحث هدیه رسانه ای شده است باید با همکاری و تعامل بین مجلس و دولت به گونه ای عمل کنیم که آثار تورمی بر اقتصاد نداشته باشد یا اگر هم تورمی ایجاد شد اثرات آن به حداقل برسد.
وی افزود: فکر نمی کنم بحث هدیه به مردم یک بحث سیاسی باشد و این کار باید با تعامل دولت و مجلس انجام شود.
نماینده مردم تربیت جام و تایباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طبق اطلاع بنده بنا بوده هدیه دولت به طبقات و دهک های آسیب پذیر و در غالب بسته های غیر نقدی انجام پذیرد اما اینکه در نهایت تصمیم چه خواهد بود بعدا مشخص می شود.
اسدالهی در ادامه با اشاره به طرح ها و پروژه های در دست احداث در حوزه انتخابیه اش بیان کرد: پروژه کنار گذر تربت جام فعال و کار در حال پیشرفت است.
وی گفت: جاده مشهد به دوغارون در قسمت فریمان به تربت جام به انتها رسیده است و الباقی پروژه نیز در دست اقدام است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: بحث فاضلاب تربت جام نیز در دست اقدام است و به منظور تامین آب شرب این شهرستان نیز قدم های برداشته شده است.
اسدالهی از پروژه گاز رسانی به ۲۹ روستای تربت جام و باخرز خبر داد و گفت: در بعضی از روستاها کار گاز رسانی به اتمام رسیده و در بقیه روستاها نیز کار رو به اتمام است.
وی با اشاره به پروژه محور تربت جام به باخرز بیان کرد: به دلیل کمبود بودجه کار جاده سازی در این پروژه به کندی پیش می رود.
نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس شورای اسلامی افزود: پروژه کنار گذر باخرز نیز به دلیل نبود بودجه لازم تعطیل شده است.
اسدالهی درباره پروژه راه آهن سنگ بست فریمان که با ارتباط از طریق تربت جام به دوغارون متصل می شود تصریح کرد: روند اجرایی این پروژه نیز به کندی پیش می رود.
وی با اشاره به پروژه فولاد تربت جام روند اجرای این پروژه را در حد صفر عنوان کرد و افزود: به دلیل نبود بودجه و مشکلات اداری این پروژه هنوز عملی نشده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه سیمان تربت جام نیز به رغم پیشرفت ۸۰ درصدی که داشته و باید سال قبل به اتمام می رسیده هنوز تکمیل نشده است.
اسدالهی افزود: پروژه احداث دانشگاه بین المللی دوغارون نیز هنوز اجرایی نشده و دلیلش نیز مشخص نبودن زمین های تحویلی به منطقه اقتصادی دوغارون است.
وی پیشرفت پروژه کارخانه شیشه تربت جام را کند دانست و افزود: احداث این کارخانه با مشکلاتی همراه شده که این مشکلات هنوز حل نشده است.
نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنا بوده دو سد در حوزه انتخابیه بنده ساخته شود و بازسازی شود اما به دلیل مشکلات اقتصادی و کمبود بودجه روند اجرایی این دو پروژه نیز با مشکل روبرو شده است.
اسدالهی تاکید کرد: چند پروژه مهر ماندگار در تربت جام و تایباد در دست ساخت است که امیدوارم با همت دولت خدمت گذار این پروژه ها هر چه سریعتر تکمیل و در خدمت آسایش و رفاه مردم منطقه قرار گیرد.
کد مطلب: 21263
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *