کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موتلفه نامزد مستقل ندارد

13 بهمن 1391 ساعت 11:57

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: طرفداران دولت فعالیت انتخاباتی خود را شروع کرده اند، اصلاح طلبان نیز وارد میدان شده اند و جبهه پیروان و برخی از اصولگرایان هم مشغول فعالیت هستند بنابراین ما شاهد یک رقابت میان ۳ الی ۴ جبهه رقیب در انتخابات خواهیم بود.


مهر: محمدنبی حبیبی با بیان اینکه برخی از کارهای اقتصادی دولت در ایام انتخابات شائبه انتخابات بودن را دارد، اظهارداشت: اگر دولت براساس مصوبات مجلس برنامه هایش را اجرا کند و خارج از برنامه های مصوبه مجلس اقدامی انجام ندهد،دیگر نمی توان برنامه ها و اقدامات دولت را انتخاباتی تلقی کرد.
دولت با اجتهاد شخصی حق ندارد در مورد هدفمندسازی یارانه ها اقدامی انجام دهد
وی همچنین در واکنش به تصمیم دولت در ۵ برابر کردن یارانه های نقدی تاکید کرد: دولت برای تاخیر بودجه هیچ عذر موجهی ندارد و اگر قصد دارد در مورد اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها تصمیم جدیدی داشته باشد، باید آن را در قالب بودجه ۹۲ پیش بینی کند لذا با اجتهاد شخصی حق ندارد در مورد هدفمندسازی یارانه ها اقدامی انجام دهد.
موتلفه نامزد مستقل ندارد
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه حزب متبوعش سعی دارد با دیگر احزاب جبهه پیروان بر سر کاندیدای نهائی به گزینه مشترک برسد، تصریح کرد: جبه پیروان نظرش بر این است که با محوریت روحانیت وارد فضای انتخاباتی شود و حزب موتلفه نیز نامزد مستقل معرفی نمی کند.
حبیبی، در پاسخ به این سوال که آیا نظر جامعتین به صورت یک مکانیزم انتخاباتی اتخاد می شود و یا تنها در جلسات داخلی مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: ساز و کار این روش بعداً مشخص می شود.
اصولگرایان باید به یک ائتلاف بزرگ برسند
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، اذعان کرد: سیاست ما این است که اصولگرایان به یک ائتلاف بزرگ برسند. اگر همه اصولگرایان با محوریت روحانیت وارد میدان شوند و حتی المقدور یک کاندیدای واحد داشته باشند احتمال پیروزی آنان بیشتر است.
طرفداران دولت، دو گروه از اصولگرایان و اصلاح طلبان سه رقیب انتخاباتی
وی همچنین در پاسخ به این سوال که رقیب اصلی اصولگرایان را کدام طیف می دانید؟ گفت: طرفداران دولت یا کسانی که مدعی طرفدار دولت هستند فعالیت انتخاباتی خود را شروع کرده اند و اصلاح طلبان نیز وارد میدان شده اند و جبهه پیروان و برخی از اصولگرایان هم مشغول فعالیت هستند و ما شاهد یک رقابت میان ۳ الی ۴ جبهه رقیب در انتخابات خواهیم بود.
جبهه پایداری یک طیف واحد نیست
حبیبی، همچنین در مورد رابطه جبهه پایداری با دولت، خاطرنشان کرد: هر جناحی که با استفاده از امکانات دولتی بخواهد فعالیت انتخاباتی داشته باشد خلاف همه قوانین و مقررات کشوراست.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، یادآور شد: عده ای از آنان با دولت هماهنگ هستند و مشترکاتی با دولت دارند؛ اما در خود این جبهه سلیقه های مختلفی وجود دارد و یک طیف کاملاً واحدی به نام جبهه پایداری که همه اعضای آن با یک سلیقه وارد میدان شوند وجود ندارد.


کد مطلب: 21458

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/21458/موتلفه-نامزد-مستقل-ندارد

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir