۰
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۰۱

درخواست رویانیان از رئیس قوه قضاییه

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه، خواستار جلوگیری از جدایی نام پرسپولیس از باشگاه پرسپولیس شد
به گزارش انتخاب به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان گفت: با توجه به حکم صادره در سال گذشته، باشگاه پرسپولیس موفق شد نام پرسپولیس که نیم قرن پیشینه دارد و متعلق به میلیون‌ها هوادار است را با حکم یک قاضی شجاع و عدالت محور به دامان مردم برگرداند اما اخیرا همان عده که سال‌ها از این نام سوء استفاده کرده بودند، در حال تلاش مجدد هستند تا به خیال خودشان با نفوذ به دستگاه قضایی و ارائه مدارکی که قبل از این رد شده بود، نام پرسپولیس را از باشگاه پرسپولیس جدا کنند.
وی تصریح کرد: ما به عدالت ریاست قوه قضاییه ایمان داریم چرا که ایشان در کنار سوابق درخشانی که دارند، برگزیده مقام معظم رهبری هستند و از این رو طی نامه‌ای از محضر ایشان درخواست کردیم نگذارند حق بیش از ۳۰ میلیون هوادار پرسپولیس پایمال شود و نام قدیمی و پرطرفدار پرسپولیس که سرمایه گرانقدری برای همه ایران است خارج از ضابطه به عده‌ای واگذار شود.
رویانیان خاطرنشان کرد: به دوستانی که به دنبال گرفتن نام پرسپولیس هستند، توصیه می‌کنیم به جای چنین اقداماتی، به دامن باشگاه و هواداران برگردند تا براساس ضوابط و قوانین و با نظارت هواداران، پیشکسوتان و وزارت ورزش و جوانان در پرسپولیس آینده نقشی برای آنها در نظر گرفته شود.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خطاب به هواداران گفت: ما تاکید می‌کنیم نام پرسپولیس از هواداران و باشگاه جدایی ناپذیر است. ایمان داریم دستگاه قضایی نیز در دفاع از حق ۳۰ میلیون هو
کد مطلب: 21629
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *