۰
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۶

محتکر شکر محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح تشدید بازرسی بر بازار گفت: محموله احتکار شده شکر در یکی از انبارهای کالا در ابهر کشف و فرد متخلف به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد
حمیدرضا عزیزپور در گفت‌وگو با ایسنا منطقه زنجان، با بیان این مطلب، اظهار کرد: شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر محتکر شکر را به ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت و عرضه شکرهای مکشوفه بین مردم و پرداخت مبلغی بیش از ۱۰۰ میلیون ریال به‌عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران محکوم و پرونده مزبور نیز به مرحله اجرا در آمد .
وی تصریح کرد: در این انبار ۲۵ تن شکر از سوی فرد متخلف احتکار شده بود تا در موقع مناسب با قیمت بالا به فروش برساند که با آگاهی دستگاه‌های ذی‌ربط موضوع در دستور کار قرار گرفت و کالای انبار شده کشف و ضبط شد.
این مقام مسوول با بیان این‌که «نظارت بر بازار با همکاری مردم میسر می‌شود» اظهار کرد: در شرایطی که مردم با دقت نظر بر بازار، موارد تخلف را در اسرع وقت گزارش دهند قطعا کسی به خود اجازه تخلف را نخواهد دارد و وضعیت آرامی نیز بر بازار حاکم خواهد شد.
وی همچنین در ادامه به کشف برنج احتکار شده توسط شعبه سیار تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده نیز اشاره کرد و یادآور شد: در این انبار بیش از ۷۰ تن انواع برنج احتکار شده بود که بازرسان گشت سیار با دقت نظر موفق به شناسایی و ضبط این محموله کردند.
وی ادامه داد: شعبه سیار اداره تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده در معیت کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت با انجام بازرسی از انبارهای عمده فروشان شرایط را برای احتکار کالا نامساعد می‌کنند.
عزیزپور همچنین با اشاره به فعالیت دو اکیپ بازرسی برای رصد بازار در شهر زنجان، گفت: در هرکدام از شهرستان‌ها نیز یک گروه مشغول به فعالیت هستند و در شرایط حساس بازار با متخلفان به شدت برابر قانون برخورد می‌کنند.
کد مطلب: 21783
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *