۰
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۴

گسترش همکاری‌ پارلمانی ایران و کوبا

سفیر کوبا در تهران و مدیرکل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی در دیداری در تهران بر گسترش روابط پارلمانی ۲ کشور تاکید کردند.
به گزارش مهر، حسین شیخ‌الاسلام در ابتدای این دیدار ضمن اعلام آمادگی مجلس شورای اسلامی جهت توسعه همکاری‌های پارلمانی فی‌مابین اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار کشور کوبا بوده و علیرغم خواست و اراده آمریکا و غرب، دو کشور همواره حامی و پشتیبان جدی یکدیگر در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و بین‌المللی بوده‌اند.
مدیرکل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تبلیغات منفی آمریکا علیه فعالیت‌های جمهوری اسلامی ایران در آمریکای لاتین گفت: گسترش مناسبات و تبادلات میان دو کشور پاسخ دندان‌شکنی به تبلیغات آمریکا علیه روابط جمهوری اسلامی ایران و آمریکای لاتین است.
وی افزود: علیرغم تلاش‌های انجام گرفته روند همکاری‌های ایران با کشورهای آمریکای جنوبی در زمینه‌های گوناگون رو به توسعه وگسترش می‌باشد.
در ادامه این دیدار، ریکاردو سفیر کوبا در تهران نیز با اشاره به سابقه دیرینه روابط خوب میان دو کشور گفت: دولت کوبا علاقه‌مند گسترش همکاری‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به ویژه در بعد پارلمانی می‌باشد.
وی در پایان این دیدار از برگزاری انتخابات پارلمانی طی چند روز آینده در کوبا خبر داد.
کد مطلب: 21990
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *