کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ملک‌زاده:

خانه عشایر ایران راه‌اندازی شود

19 بهمن 1391 ساعت 22:20

رییس میراث فرهنگی و گردشگری گفت: از معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری – منوچهر جهانیان و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران – محمدحسین فراهانی – می‌خواهم تا اول اسفندماه خانه عشایر ایران را در پایتخت افتتاح کنند.
رییس میراث فرهنگی و گردشگری کشور از راه‌اندازی خانه عشایر در پایتخت تا اول اسفندماه خبر داد.


به گزارش ایسنا، محمدشریف ملک‌زاده که در مراسم اختتامیه جشنواره صدای عشایر در نمایشگاه بین‌المللی تهران سخن می‌گفت، اظهار کرد: از معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری – منوچهر جهانیان و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران – محمدحسین فراهانی – می‌خواهم تا اول اسفندماه خانه عشایر ایران را در پایتخت افتتاح کنند.
وی گفت: تا قبل از این قرار بود خانه دیگری را تا اول اسفندماه در کشور داشته باشیم ولی اکنون از آقای فراهانی می‌خواهم آن خانه را به خانه عشایر ایران تبدیل کند.
وی هم‌چنین در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: از آقای جهانیان و مسوول سازمان عشایر ایران می‌خواهم بزرگترین هلدینگ عشایر ایران را ایجاد کنند تا بتوان در سراسر کشور اقدام به برگزاری جشنواره‌های مختلف کرده و به همه عشایر در پایتخت برای انجام کارها و موارد نیازشان کمک کرد و از سوی دیگر منبع درآمدی برای جامعه عشایر کشور باشد.


کد مطلب: 22243

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/22243/خانه-عشایر-ایران-راه-اندازی-شود

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir