۰
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۳۶
استاندار قم:

موضوع اخلال در سخنرانی لاریجانی، در حال پیگیری است

استاندار قم، ضمن تقدیر از حضور پرشور و حماسی مردم ولایتمدار قم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه گفت: موضوع اخلال در سخنرانی علیه از طریق کمیته ویژه ای با عضویت دستگاه های عضو شورای تامین استان، در دست پیگیری است.
ایسنا: کرم رضا پیریایی با اشاره به حضور آگاهانه و پرشور اقشار مختلف مردم بصیر و ولایت مدار قم در روز راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تصریح کرد: حضور حماسی و شگفتی آفرین اقشار مختلف مردم بصیر و بااخلاص قم همیشه بیدار و سرافراز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه، بار دیگر یاد و خاطره بهمن ۵۷ را در دل ها زنده کرد و برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و ایثار و افتخار این خطه مقدس ثبت کرد.
استاندار قم افزود: مردم مومن، انقلابی و حماسه ساز دیار دلباختگان ولایت و مرجعیت، همگام و همنوا با ملت بزرگ ایران و با گام هایی استوار و حضوری مومنانه و آگاهانه جلوه های زیبا و بیاد ماندنی دیگری از حماسه، بصیرت و همبستگی را خلق کرد.
وی با محکوم نمودن این واقعه و رفتار ناروا علیه رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: به استحضار مراجع عظام و اهالی شریف قم می رساند که موضوع از طریق کمیته ویژه ای با عضویت دستگاههای عضو شورای تامین استان، در دست پیگیری است.
پیریایی ادامه داد: حضور حماسی مردم در یوم الله ۲۲ بهمن اوج عشق و وفاداری یک ملت به نظام، امام راحل (ره) و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی را در مقابل دیده گان جهانیان جلوه گر به نمایش گذاشت.
وی با قدردانی از حضور هوشمندانه امت آگاه و همیشه در صحنه قم خاطرنشان کرد: در شرایطی که استکبار جهانی با ترفندها و فشارهای مختلف سیاسی و اقتصادی برآن است تا مردم را دور از صحنه نگه دارد این حضور گسترده و خروش میلیونی، پاسخ کوبنده ای به هجمه ها و یاوه سرایی دشمنان بود.
استاندار قم، افزود: ملت بزرگ ایران نشان داد که راه را به درستی می شناسد و همواره قدردان نعمت بزرگ انقلاب اسلامی بوده، هست و خواهد بود.
پیریایی یادآور شد: حضور گسترده تر و پرشورتر امسال پیام بسیار مهمی دیگری نیز برای بدخواهان و یاوه گویان به همراه داشت و آن این که هرچه تلاش بدخواهان نظام بیشتر شود، مردم نیز حضور گسترده تری در صحنه خواهند داشت.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم، به حادثه پیش آمده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اشاره و خاطرنشان کرد: این حرکت متضمن هتک اهانت به حرم اهل بیت (ع) و اقدامی ناشایست بود.
کد مطلب: 22716
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *