۰
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۲۶

وزارت کشور آماده اجرای "اصلاحیه قانون انتخابات" است

وزیر کشور،حضور پرشکوه مردم در راهپمیایی ۲۲ بهمن را پیش‌درآمد حضور گسترده‌تر در انتخابات دانست و گفت: وزارت کشور آماده اجرای اصلاحیه قانون انتخابات است
به گزارش فارس از بندرعباس، مصطفی محمدنجار امشب در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار این خبرگزاری مبنی بر آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون انتخابات و فعالیت احزاب، اظهار داشت: تمامی احزابی که طبق قوانین جمهوری اسلامی به ثبت رسیده‌اند می‌توانند در انتخابات شرکت کنند و منعی برای حضور احزاب نیست.
وی با اشاره به تصویب اصلاحیه قانون انتخابات توسط مجلس و شورای نگهبان افزود: در وزارت کشور به دنبال دستور رئیس جمهور برای اجرای این اصلاحیه امور مربوطه را آغاز کرده‌ایم.
وزیر کشور همچنین با بیان اینکه حضور پرشکوه مردم ایران در راهپمیایی ۲۲ بهمن، پیش در آمدی بر حضور گسترده‌تر در انتخابات است، یادآور شد: انتخابات آینده در نوع خود علاوه بر حساسیت‌های معمول، از بعد اینکه انتخاباتی است که با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها برگزار می‌شود، به نوعی منحصر به ‌فرد است.
وی افزود: نباید فراموش کرد که انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را نیز باید به ویژگی‌های انتخابات یازدهم رئیس جمهوری اضافه کنیم.
کد مطلب: 22724
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *