۰
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۴۴

کلاهبرداری مرد مامورنما از همسرش

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری مردی مامورنما خبر داد که اقدام به کلاهبرداری از همسر خود کرده بود.
فارس: مراد جعفری از دستگیری مرد ۳۰ ساله مامورنما خبر داد که با تهدید و ارعاب از همسر خود کلاهبرداری کرده بود.
وی به مراجعه خانمی ۲۵ ساله به پلیس و شکایت وی از همسر خود اشاره کرد و افزود: این فرد با تهدید خانم مورد نظر، وی را مجبور به ازدواج موقت با خود کرده بود.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: متخلف مورد نظر با دریافت چک بانکی و مبلغی وجه نقد به بهانه اجاره منزل و مغازه از این خانم، متواری شده بود.
وی از آغاز تحقیقات بعد از دریافت شکایت در مورد فرد مورد نظر خبر داد و گفت: پس از تحقیقات مشخص شد که فرد مورد نظر سابقه‌دار بوده است و قبلاً هم به جرم جعل سند عنوان مامور، دستگیر شده است.
جعفری با اشاره به دستگیری فرد مورد نظر به هنگام تردد در خیابان افزود: در بازرسی از مغازه لباس‌فروشی متهم موادمخدر و تعدادی چک شاکی کشف شده است.
وی به قانون موجود در مورد سوءاستفاده از مشاغل دولتی اعم از کشوری و لشگری اشاره و تاکید کرد: برای این موارد حبس‌هایی بین شش تا دو سال پیش‌بینی شده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه ماموران مسئول تعیین و اعمال هیچ نوع مجازات کیفری و مالی به صورت مستقل نیستند، اضافه کرد: به منظور شناسایی افراد حتماً کارت شناسایی آنها را اخذ و مندرجات آن را با صاحب کارت تطبیق دهید.
وی بر ضرورت گزارش موارد مشکوک به فوریت‌های پلیسی تصریح کرد: این متهم پس از طی مراحل قانونی از طریق دادسرا روانه زندان شده است.
کد مطلب: 22725
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *