۰
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۴

جنگ رسانه ای مشکل جدایی ری از تهران را حل نمی کند

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به عدم حضور استاندار در شورا، گفت: به دنبال جنگ رسانه ای در خصوص جدایی ری از پایتخت نیستیم و به جای مصاحبه باید گفتگوها رو در رو انجام شود.
مهدی چمران در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طبق روال قانونی کتبا از استانداربرای حضور در شورا دعوت شد که روز یکشنبه نیز این موضوع دوباره به استانداری اعلام شد گفت: صبح روز سه شنبه نیز برای آگاهی از زمان ورود وی به شورا تماس تلفنی گرفته شد که پاسخگوی تلفن ما نبودند.

وی ادامه داد: ما انتظار داشتیم موضوع جدایی ری از تهران در روالی منطقی پیش رود و هرگز به دنبال جدال رسانه ای نبوده ایم و اگر سخنی از سوی استانداری در رسانه ها مطرح می شد ما پاسخی به آنها نمی دادیم و اگر نیاز به توضیح داشت به خود استانداری جوابها را اعلام می کردیم.

چمران با بیان اینکه به جای بحث های رسانه ای باید نشستهای کارشناسی برگزار کرد گفت: جلسه ای که در مجلس برگزار شد با حضور معاونان وزیر کشور، فرمانداری و... بود و فرصت بحث کردن و کار کارشناسی و قرار دادن قوانین کنار هم و... نبود.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه برای آنکه کارها به نفع مردم باشد باید از جنگ رسانه ای دوری کرد، افزود: موضوع جدایی ری از تهران نیاز به جلسات کارشناسانه داشت که فعلا امید ما به برگزاری این جلسات قطع شده است.

وی ادامه داد: اگر این جلسه با جلسه دیگری تداخل داشت دوستان استانداری می توانستند زمان دیگری را به شورا اعلام کنند مانند مدیرعامل مترو که در زمانی که ما دعوتش کرده بودیم آمادگی لازم را نداشت و چند هفته بعد برای پاسخگویی به شورا آمد.
کد مطلب: 2276
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *