۰
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۵

افزایش ورودی پرونده‌ها به دیوان عدالت‌اداری

رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: هر ساله شاهد افزایش ورودی پرونده ها به دیوان عدالت اداری هستیم
مهر: حجت الاسلام محمد جعفر منتظری پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح شعبه دیوان عدالت اداری در شیراز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص وضعیت ورودی پرونده ها به دیوان عدالت اداری کشور تاکید کرد: طی چند سال گذشته ورودی پرونده ها به دیوان کاهش نداشته که البته سوء رفتار مدیران تنها دلیل این افزایش نیست.
وی تصریح کرد: مباحث سیاسی اقتصادی و اجتماعی از جمله دلایلی است که باعث افزایش ورودی پرونده ها به دیوان می شود که البته در این میان مدیران نیزباید توجهی ویژه به اجرای قوانین داشته باشند.
رئیس دیوان عدالت اداری کشور با اشاره به اینکه تعدد در قوانین در برخی مواقع باعث بروز تخلف می شود، اظهار داشت: مدیران باید احاطه کاملی به قوانین و مقررات داشته باشند که در این میان عدم شناخت کامل مدیران از نوع قوانین باعث بروز تخلف می شود.
وی تاکید کرد: افزایش ورودی شکایات دلیل بر وارد تشخیص دادن شکایت نیست بلکه کمتر از ۵۰ درصد شکایات درست تشخیص داده می شود.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت برکناری وزیر کار و تعاون و امور اجتماعی نیز تاکید کرد: تمام تلاش خود را به کار بستیم که وضعیت به استیضاح وزیر نیانجامد بلکه با تعامل و همدلی مشکلات برطرف شود اما چنین اتفاقی روی نداد.
وی در خصوص آمار پرونده های ورودی به دیوان عدالت اداری کشور درسال جاری نیز گفت: نسبت به سال گذشته افزایش داشتیم اما آمار دقیق در اواسط اسفند ماه ارائه خواهد شد.
کد مطلب: 22904
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *