۰
جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۵

سرمربی ملوان کناره‌گیری کرد

سرمربی تیم ملوان با اعلام کناره گیری از سمتش گفت، تیم ملوان را به یک فرد لایق‌تر بسپارید.
به گزارش ایسنا، محمد احمدزاده پس از کناره گیری از سمتش بعد از تساوی برابر فولاد خوزستان گفت: من اعتقاد دارم که کسی که در این فوتبال معترض باشد کارش انجام نمی‌شود و برعکس آن کسی که ساکت باشد، کارش راه می‌افتد. کار برای ما مربیان به هیچ وجه آسان نیست و من به همین دلیل به هیچ عنوان حاضر به ادامه کار نیستم.
احمدزاده در ادامه تصریح کرد: توانایی‌های بازیکنان ما بسیار بالاست و من اطمینان دارم که کسانی هستند می‌توانند شرایط تیم را عوض کنند. چند مساله باعث شد مشکلاتی ایجاد شود و در نتیجه‌ نگرفتن ما موثر باشد. یکی مشکلات درون خودمان بود. ما در تیم داری مشکل داشتیم و متاسفانه تعهدات به موقع انجام نشده بود و مشخص نیست که کی قرار است انجام شود، این اولین ضربه بود و ضربه دیگری را ناخواسته از مسئولان و داوران خوردیم و البته خودم من هم ایراداتی داشتم. من اعتقاد دارم که این یک امتیاز جز باخت نیست و از آقای درودگر و مردم انزلی متشکرم. من فکر می‌کنم پتانسیل بالای تیم ملوان را می‌توان به یک فرد لایق‌تر سپرد تا نتایج بهتری کسب کند، چرا که من جز آرزوی موفقیت برای ملوان هیچ آرزوی ندارم.
وی همچنین درباره بازی تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: ما خوب بودیم و این نشان دهنده این است که در لیگ ایران نیازی به بازی زیبا وجود ندارد و تیم برنده با زیبا بازی کردن پیروز نمی‌شود، گویا نباید به لذت تماشاگر از دیدن فوتبال فکر کنیم. در نیمه دوم به تیم فولاد کاملا مسلط بودیم و موقعیت‌های خوبی را ایجاد کردیم و باعث شدیم تا تماشاگرانمان از دیدن این دیدار لذت ببرند، ولی این همه چیز نیست. ما به یک اقبال بلند نیاز داریم که متاسفانه در نیم فصل دوم از آن بی‌بهره بودیم. من به آقای فرکی به علت کسب یک امتیاز در انزلی تبریک می گویم. چرا که آنها در جریان بازی چیزی برای گفتن نداشتند. نمی‌دانم به چه کسی تبریک بگویم، به همین علت به مجموعه فولاد تبریک می گویم.
سرمربی تیم ملوان در رابطه با وضعیت داوری در این بازی گفت: مطمئن باشید یک پنالتی برای ما گرفته نشد و همچنین آرش افشین باید از میدان اخراج می‌شد. من فکر می‌کنم که حسین فرکی زرنگی کرد و افشین را از میدان بیرون آورد. افشین یک کارت زرد داشت و دو، سه خطای سنگین انجام داد که می توانست منجر به اخراجش از میدان شود. یا یک صحنه مربوط به یک اوت دستی. به هر حال ما مشکل در نیم فصل دوم کم نداشته‌ایم و از داوری زیاد ضربه خورده ایم. متاسفانه داوری در این دیدار اشتباهات مسجلی داشت. اوت ما را به فولاد دادند و همان اوت در دروازه‌ ما قرار گرفت. به نظرم داوران در این دیدار تعادل نداشتند و جو بازی بر آنها حاکم بود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: متاسفانه پنهان کاری می‌کنیم و اشتباهات مسجل را نادیده می گیریم. البته اطمینان دارم که این اشتباهات عمدی نیست، ولی این اشتباهات را ناشی از توانایی پایین داوران می‌دانم. ما باید توان روحی داوری را بالا ببریم، همان چیزی که در داوران بازی امروز به هیچ وجه به چشم نمی‌آمد و به همین دلیل ما در طول فصل از این مساله لطمه خورده ایم. متاسفانه بعضی از این مسایل مشکلاتی ایجاد می‌کند و داوران با زندگی مردم بازی می‌کنند.
کد مطلب: 23019
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *