۰
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۴

لاريجاني: جانبازان و ايثارگران منشأ خير و برکت کشور هستند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مقام جانبازان و ایثارگران بسیار بالا و عالی است و به طور حتم این افراد منشأ خیر و برکت برای کشور هستند.
به گزارش اداره اخبار مجلس شورای اسلامی؛ آقای لاریجانی امروز با بهزاد نورانی جانباز ۷۰ درصد قطع نخاع دیدار کرد و از مشکلات این جانباز اطلاع یافت.
در این دیدار زریبافان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز رئیس مجلس را همراهی می‌کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قرار بود لایحه حمایت از ایثارگران به مجلس تقدیم شود گفت: به طور حتم باید از این گونه افراد بیش از پیش حمایت شود.
آقای لاریجانی همچنین به افتخارآفرینی ورزشکاران کشتی‌گیر و وزنه‌بردار در المپیک ۲۰۱۲ لندن اشاره کرد و افزود: خوشبختانه ورزشکاران در این مسابقات دستاوردهای بسیار خوبی برای کشور به همراه آوردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مقام جانبازان و ایثارگران به ویژه بهزاد نورانی بسیار عالی و بالاست اظهار داشت: از خداوند متعال می خواهم که به شما عزت روزافزون دهد.
همچنین زریبافان در این دیدار با بیان اینکه هم‌اکنون حدود ۸ میلیون مدرک برای زنده‌سازی اتفاقات هشت سال دفاع مقدس جمع‌آوری شده است گفت: بنیاد امور ایثارگران برنامه زیادی برای این موضوع دارد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ارائه لایحه حمایت از ایثارگران به مجلس افزود: این لایحه برخلاف تصور مردم موضوع جدیدی نیست؛ بلکه فقط قوانین قبلی را ساماندهی می‌کند.
کد مطلب: 2357
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *