; ?>; ?> تهران از شنبه بارانی می‌شود - مردم سالاری آنلاين
۰
پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۹

تهران از شنبه بارانی می‌شود

مدیر کل پیش‌بینی سازمان هواشناسی از بارش باران از روز شنبه در سطح شهر تهران خبرداد و گفت: با ورود سامانه جدید بارشی از صبح شنبه به کشور و فعال شدن آن از بعداز ظهر این روز پایتخت بارانی می‌شود.
فارس: عبدالرضا امیدوار شهری اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان‌می‌دهد که دمای هوا در بیشتر نقاط کشور طی روز جمعه افزایش می‌یابد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید از روز شنبه از غرب کشور ابراز داشت: این سامانه بارشی در بیشتر نقاط کشور تا روز دوشنبه فعال خواهد بود.
امیدوار شهری ادامه‌داد: بر همین اساس در روز شنبه بارش باران،برف گاهی با وزش باد در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان،کرمانشاه،ایلام،خوزستان و ارتفاعات غربی زاگرس مرکزی و سپس در استانهای اردبیل ، ایلام،مازندران،گلستان،خراسان شمالی و از عصر این روز در استانهای زنجان،قزوین،البرز و تهران پیش‌بینی می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: بارش باران و برف با وزش باد و سپس کاهش دما از روز یکشنبه در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجانشرقی، کردستان، زنجان، کرمانشاه، همدان،اردبیل، گیلان،مازندران، گلستان، قزوین،البرز،تهران،سمنان،خراسان شمالی،خراسان رضوی،مرکزی،قم،اصفهان،چهارمحال و بختیاری،لرستان،شمال خوزستان،بوشهر،کهکیلویه و بویراحمد و فارس پیش‌بینی می‌شود.
 
کد مطلب: 23677
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *