۰
شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۳۴

حمل مواد مخدر در قالب گوجه فرنگی

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۱۳۶ کیلو ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در حمل بار به صورت گوجه فرنگی و نیز دستگیری ۴ نفر در این رابطه خبر داد
به گزارش فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، سردار احمدعلی گودرزی گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که در سطح گسترده در استان البرز فعالیت می‌کنند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس دریافتند که یک محموله مواد مخدر در قالب حمل بار به صورت گوجه فرنگی از یکی از استان‌های مرکزی بارگیری و از طریق یک دستگاه کامیون در حال انتقال به کرج می‌باشد.
سردار گودرزی اظهار داشت: با استقرار چندین اکیپ از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از ساعت‌های اولیه روز گذشته در مسیرهای تردد کامیون مورد نظر و تحت کنترل قرار دادن خودروهای سنگین به صورت نامحسوس در نهایت کامیون مورد نظر مشاهده شد.
گودرزی بیان داشت: ماموران خودرو حامل مواد مخدر را لحظه به لحظه تحت کنترل نامحسوس خود داشتند تا اینکه کامیون به سمت میدان میوه و تره بار کرج ادامه مسیر داده و در بیرون از میدان تره‌بار اقدام به تخلیه بار به داخل دو دستگاه خودرو نیسان وانت و یکدستگاه پراید می‌کند.
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: ماموران در هنگام تخلیه مواد در یک اقدام غافلگیرانه پس از توقیف هر چهار دستگاه خودرو چهار نفر از متهمان را دستگیر و مقدار ۱۳۶ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که در چهار بسته و در بین گوجه فرنگی‌ها جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
گفتنی است، متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
کد مطلب: 23900
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *