۰
دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۴
مطهری‌نژاد:

مطهری‌نژاد:ایجاد تفرقه و اختلاف برای دشمن فضاسازی می‌کند

رییس ستاد انتخابات ریاست جمهوری حزب مردم‌سالاری گفت: شناخت نیازهای مردم و برنامه‌ریزی برای رفع نیازها، مهمترین مولفه برای تامین آرامش روانی مردم است.
ایسنا: میرزابابا مطهری‌نژاد با بیان این‌که «حقوق اساسی ملت در بعد روانی به وسیله چند مولفه تامین می‌شود»، خاطرنشان کرد:‌ اولین و مهمترین مولفه، شناخت نیازهای مردم و برنامه‌ریزی برای رفع آن‌هاست.
وی در ادامه با اشاره به این‌که «دومین مولفه مهم، جداسازی حوزه کارشناسی از حوزه سیاستگذاری است»، اظهار کرد: در حوزه کارشناسی، بحث‌ها نباید وارد جامعه شود بلکه باید به صورت کاملا تخصصی بررسی شود.
وی افزود: هنگامی که در حوزه کارشناسی، تصمیمی گرفته و سیاستی اخذ شده باید به جامع منتقل شود و همگون‌سازی در رفتار مردم و مسوولان ایجاد شود.
این فعال سیاسی همچنین با اشاره به این‌که «در حوزه کارشناسی باید ابعاد فشارها و توطئه‌های دشمن ارزیابی شود»، تصریح کرد: باید در مقابل توطئه‌های دشمن برنامه‌ریزی کنیم و بر اساس آن برنامه‌ریزی، مردم را آماده کنیم تا فشار این توطئه‌ها به حداقل برسد. در غیر اینصورت روحیه یأس و ناامیدی میان مردم حاکم می‌شود.
وی همچنین با بیان این‌که «فرمایشات رهبری در مورد صبر و تقوا جنبه راهبردی دارد»، خاطرنشان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری باید تبدیل به سیاست‌های اجرایی و برنامه شود.
وی همچنین تاکید کرد: باید در مقابل مشکلات پایدار، مقاوم و صبور بود و البته آنچه اهمیت دارد این است که باید صبر توزیع شود و این‌گونه نباشد که بر یک گروه فشار بیاید و دیگر از این فشارها مبرا باشند. اگر تبعیض‌ها به حداقل برسد، تحمل صبر آسان‌تر می‌شود.
این عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در پایان با بیان این‌که «ایجاد تفرقه و اختلاف برای دشمن فضاسازی می‌کند»، تصریح کرد: مسوولان به بیانات رهبری در مورد رفاقت بیشتر توجه کنند تا فضا برای دشمن تنگ شود.
کد مطلب: 24045
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *