۰
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۱

عریضه نویسی آنلاین شد

معاون قوه قضائیه با اعلام اینکه قرار بود دولت ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای ۵۰ پروژه فن آوری قوه قضائیه تامین کند، گفت: چون تمام پول واریز نشده برای همین قضات کشور هنوز کامپیوتر ندارند.
به گزارش مهر، حجت الاسلام حمید شهریاری از برنامه این معاونت برای اجرای طرحهای و سامانه های مختلف نظیر سخا، سها، ثنا و... خبر داد و گفت: برای اجرای این طرحها و ۵۰ طرح دیگر در سال جاری اعتبار دولتی به میزان ۳۵ میلیارد تومان درخواست شد که به تصویب رسید ولی چون تنها ۸ میلیارد آن پرداخت شده نتوانستیم برای قضات کامپیوتر خریداری کنیم.
وی افزود: البته دولت قول داده ۹۰ درصد این بودجه را تا پایان سال تامین کند.
پیشخوان قضایی به پیشخوان دولت واگذار نمی شود
معاون قوه قضائیه در پاسخ به اینکه احمد بزرگیان از مسئولان طرح تحول اداری و پیشخوان دولت اعلام آمادگی کرده بود که می توانند از ظرفیت دفاتر پیشخوان دولت برای پیشخوان قضایی استفاده کنند، گفت: بر اساس موضوع قانونی تفکیک قوا به هیچ عنوان صحیح نیست که این امور را به دفاتر پیشخوان دولت ارائه کنیم.
عریضه نویسی آنلاین شد
شهریاری همچنین از طرح عریضه نویسی آنلاین خبر داد و گفت: در دفاتر پیشخوان قضایی و سایت عدل ایران به نوعی طراحی شده که شخص می تواند بر اساس اطلاعات داده شده عریضه آماده دریافت کند. البته این طرح هم اکنون در مورد چک قابل دسترسی است و برای سایر خدمات بزودی بار گزاری می شود.
کد مطلب: 24272
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *