۰
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۵۳
کسب دهمین مدال؛

صادق گودرزی به مدال نقره دست یافت

نماینده وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان مدال نقره این وزن را در بازی‌های المپیک 2012 لندن از آن خود کرد.
صادق گودرزی به مدال نقره دست یافت
رقابت‌های کشتی آزاد المپیک ۲۰۱۲ لندن از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در سالن "اکسل" شهر لندن آغاز شده و صادق گودرزی نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور نخست و پیروزی در دورهای دوم و سوم مقابل ترزی‌یف از بلغارستان و تیگی‌یف از ازبکستان، در مرحله نیمه‌نهایی هم از سد نماینده مجارستان گذشت و به فینال رسید.

وی در دیدار پایانی این وزن در ۲ تایم و با نتایج (صفر بر یک) و (صفر بر یک) مقابل جردن باروس، دارنده طلای ۲۰۱۱ جهان از آمریکا شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

صادق گودرزی یک بار در فینال جهانی ۲۰۱۱ و یک بار هم در جام جهانی ۲۰۱۲ مغلوب این کشتی‌گیر قدرتمند آمریکایی شده بود. باروس در نیمه‌نهایی موفق به شکست دنیس چارگوش دارنده ۲ مدال طلای ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ جهان از روسیه شده بود.

کشتی‌گیر وزن چهارم کشورمان که ۳ مدال نقره و برنز جهان را در کارنامه دارد در دور اول استراحت کرد و در دور دوم با اقتدار ترزی‌یف، دارنده مدال برنز المپیک پکن از بلغارستان را در ۲ تایم و با نتیجه ۸ بر یک شکست داده بود. وی در دور سوم هم مقابل تیگی‌یف، نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۸ پکن در ۲ تایم و با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید. گودرزی در نیمه‌نهایی نیز در ۲ تایم و با نتیجه ۴ بر صفر از سد گابور هاتوش، دارنده مدال برنز ۲۰۱۰ جهان از مجارستان گذشت و مقتدارنه گام در فینال گذاشته بود.

صادق گودرزی که مدال برنز ۲۰۰۹ جهان، نقره ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ مسابقات قهرمانی جهان را در کارنامه دارد با این مدال کارنامه افتخاراتش درخشان‌تر از گذشته شد.

مدال‌های برنز این وزن هم به سوسلان تیگی‌یف از ازبکستان و دنیس چارگوش از روسیه رسید.
کد مطلب: 2469
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *