کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کاهش ۶ درجه‌ای دما در تهران

15 اسفند 1391 ساعت 19:35

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران و برف پراکنده در پایتخت طی ۲ روز آینده و کاهش ۶ درجه ای دما ی تهران نسبت به امروز خبر داد.


مهر:  عبدالرضا امیدوار شهری با بیان این مطلب افزود: برررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد که سامانه بارشی طی ۴۸ ساعت آینده در نیمه غربی، برخی مناطق مرکز، دامنه های جنوبی البرز، سواحل شمالی و به تدریج در شمال شرق کشور کشور فعال بوده و سبب ابرناکی ، بارش باران و برف و وزش باد در این مناطق می شود.
به گفته وی، از امشب با نفوذ جریانات شمالی بارش ها در سواحل شمالی کشور تشدید می شود، طی روز چهارشنبه بارش ها در دامنه های مرکزی و جنوب زاگرس، برخی مناطق مرکز و از اواخر وقت این روز و طی روز پنج شنبه در شمال شرق کشور شدت بیشتری خواهد داشت.
امیدوار اظهار داشت: از بعد از ظهر روز پنج شنبه در نوار غربی کشور از ناپایداریها کاسته می شود و بارش ها در مرکز، سواحل شمالی، شمال شرق، شرق و برخی مناطق جنوب شرق ادامه خواهد داشت و این سامانه اواسط وقت روز جمعه از مرز های شرقی کشور خارج می شود.
مدیرکل پیش بین یو هشدار سرع سازمان هواشناسی تصریح کرد: طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در نیمه غربی و شمالی کشور و طی روز جمعه در نیمه شرقی کشور کاهش محسوس دما رخ می دهد و در این مدت خلیج فارس و دریای خزر مواج خواهد بود.
وی افزود: امشب در برخی نقاط جنوب غرب و روز های چهارشنبه و پنج شنبه در برخی مناطق نوار شرقی کشور وزش باد شدید رخ می دهد.
امیدوار یاد آور شد: فردا آسمان تهران ابری در بعضی ساعات با بارش باران و برف و وزش باد همراه خواهد بود بیشینه و کمینه دما با ۶ درجه کاهش نسبت به امروز به ترتیب برابر ۱۱ و ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.


کد مطلب: 24950

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/24950/کاهش-۶-درجه-ای-دما-تهران

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir