کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۱۲ استان کشور سفیدپوش شد

17 اسفند 1391 ساعت 10:31

مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از نجات ۵۰۶۵ تن از مسافران در جاده‌های کشور طی شبانه‌روز گذشته خبر داد.


به گزارش ایسنا حسین درخشان در تشریح عملیات امدادگران این سازمان در شبانه‌روز گذشته از انجام بیش از ۱۳۳ عملیات در جاده‌های کشور خبر داد و گفت: در مجموع ۹۰ عملیات در جاده و ۳۷ عملیات نیز در برف و کولاک توسط امدادگران سازمان امداد و نجات پوشش داده شد.
وی با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته و با توجه به بارش برف در اکثر نقاط کشور به ۵۰۶۵ تن خدمت رسانی صورت گرفت، گفت:‌ امدادگران جان ۱۶۰ تن را نجات دادند و ۵۶ نفر از حادثه‌دیدگان را به علت نیاز بیشتر به درمان، به بیمارستان منتقل کردند.
درخشان با بیان اینکه در طرح "امداد و نجات زمستانه" و به خصوص با توجه به کاهش دمای هوا، اسکان اضطراری مسافران در راه مانده، از اهمیت بسزایی برخوردار است، گفت: امدادگران ۶۵۷ نفر از مسافران در راه مانده را اسکان اضطراری دادند.
وی همچنین با بیان اینکه بر اثر برف و کولاک در ۱۲ استان کشور، گفت: بارش برف استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و شمالی، زنجان، سمنان، گلستان، گیلان و مازندران را سفیدپوش کرد.
مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر افزود: ۹۰ تیم عملیاتی در حال حاضر در حال امدادرسانی به گرفتارشدگان در برف و کولاک هستند.
 


کد مطلب: 25124

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/25124/۱۲-استان-کشور-سفیدپوش

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir