۰
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۴۴
احمدي‌نژاد در مراسم بدرقه المپيكي‌ها:

پاداش پيش از اعزام ورزشكاران 2 برابر شود

محمود احمدي‌نژاد با حضور در مراسم بدرقه المپيكي‌ها از مسئولان ورزش كشور خواست پاداش قبل از اعزام المپيكي‌ها دو برابر شود.
پاداش پيش از اعزام ورزشكاران 2 برابر شود
به نقل از خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، محمود احمدي‌نژاد كه به صورت سرزده در مراسم بدرقه ورزشكاران المپيكي حضور يافت، خطاب به محمد عباسي، وزير ورزش و جوانان و محمد علي‌‌آبادي، رييس كميته ملي المپيك گفت: آنها قول دادند كه قبل از اعزام كاروان هديه‌اي به المپيكي‌ها بدهند و من از آنها مي‌خواهم رقم اين هديه دو برابر شود.

وي در ادامه با اشاره به اظهارات وزير ورزش و جوانان مبني بر پرداخت پاداش ورزشكاران بلافاصله پس از درخشش و كسب مدال، خاطرنشان كرد: ما هميشه در خدمت ورزش بوده و هستيم. گرفتن سهميه خود به اندازه چند مدال جهاني ارزش دارد.

در همين حال، احمدي‌نژاد خطاب به مربيان و سرپرستان عنوان داشت: حفظ سلامت ورزشكاران براي ما از همه چيز مهم‌تر است و ما به دنبال آن نيستيم كه به خاطر كسب مدال سلامت ورزشكاران به خطر افتد. از طرفي مي‌خواهيم محيطي آرام براي ورزشكاران فراهم كنيم تا با خیال راحت و بدون دغدغه وارد میدان شوند.

وي اعلام كرد: از ديد من، اين قهرمانان همه با مدال‌هاي رنگارنگ به كشور بازمي‌گردند. پاداش‌هايشان را آماده كنيد تا بلافاصله بعد از مسابقات پرداخت شود.

رييس‌جمهوري كشورمان همچنين از ورزشكاران خواست، خود را باور كنند و با اعتماد به نفس و توكل بر خدا قله‌هاي افتخار را فتح كنند.

وي خطاب به ورزشكاران المپيكي كشورمان اعلام كرد:‌ ملت ایران امروز شما را قهرمان می‌داند و به وجود شما افتخار می‌کند.

رييس‌جمهور كشورمان به المپيكي‌ها گفت: امیدوارم با اخلاق و دل‌های پاک برای افتخارآفرینی بروید. حفظ اخلاق و جوانمردی در ورزش خواسته ملت ایران است. هرچند ممکن است با توجه به مسائل حاشیه‌ای ایجاد شده، دچار مشکل شوید اما این میدان فرصتی برای ترسیم فرهنگ ملت‌ها است و شما نماینده فرهنگ ایران هستید.

احمدي‌نژاد تصريح كرد: ممکن است برخی مواقع مشکلاتی به وجود بیاید اما ورزشکاران ما باید نماد تواضع و فروتنی و عشق به انسانیت باشند.

افشارزاده ـ دبير كميته ملي المپيك ـ، زريبافان ـ رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران ـ‌، سجادي -معاون ورزشي وزارت ورزش- به همراه روساي فدراسيون‌ها، پيشكسوتان ورزش، روساي كميته‌هاي مختلف ورزشي و ورزشكاران اعزامي به المپيك در اين مراسم كه در آكادمي ملي المپيك در حال برگزاري است، حضور داشتند.

قرار است ورزشكاران ايران از اواخر هفته آينده به صورت نوبتي وارد دهكده بازي‌هاي المپيك ۲۰۱۲ لندن شوند.
کد مطلب: 253
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *