۰
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۴۹

بركناري سردبير نشريه آموزش و پرورش

سردبیر نشریه و مسئولین مربوطه علی‌رغم حسن‌سابقه و داشتن چهره موجه فرهنگی و انقلابی، به‌دلیل اهمال از مسئولیت خود برکنار شده‌اند.
فارس: رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: بدون مجامله درباره مطلب نقل‌شده، سردبیر نشریه و مسئولین مربوطه علی‌رغم حسن‌سابقه و داشتن چهره موجه فرهنگی و انقلابی، به‌دلیل اهمال از مسئولیت خود برکنار شده‌اند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، حجت‌الاسلام والمسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان معاون وزیر آموزش و پرورش درباره مطلب منتشر شده در یکی از نشریات رشد که در آن استفاده از پرسش و پاسخ‌های دارای کژتابی مفهومی، موجب طنزگونگی شده بود، اظهار کرد: حمایت از حوزه‌های علمیه و نهاد مقدس روحانیت، به‌ویژه شورای نگهبان و سایر اجزای نظام جمهوری اسلامی را وظیفه خود می‌دانیم و هیچ شائبه وهن یا احیاناً بی‌احترامی، چه از روی تقصیر و چه از سر قصور را برنمی‌تابیم؛ یقیناً با افراد خاطی یا کم‌توجه به موضوع، برخورد قانونی می‌کنیم.
وی اضافه کرد: بدون مجامله درباره مطلب نقل‌شده، سردبیر نشریه و مسئولین مربوطه علی‌رغم حسن‌سابقه و داشتن چهره موجه فرهنگی و انقلابی، به‌دلیل اهمال از مسئولیت خود برکنار شده‌اند تا بررسی کامل در چگونگی انتشار مطلب و عوامل تصمیم‌گیر انجام پذیرد.
کد مطلب: 25461
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *