۱
چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۱۹
پزشکیان:

شعار امسال بیشتر پیامی است برای مسئولان اجرایی و قانونگذار

نماینده اصلاح طلب مجالس هشتم و نهم با بیان اینکه شعار «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» پیامی جدی برای مسئولان اجرایی و قانونگذاری است، گفت: اگر جلودارهای مملکت یعنی مسئولان سیاسی ، قانونگذاری و قضایی این موضوع را جدی بگیرند و در ایجاد هماهنگی و عزم ملی و کمک کردن برای رسیدن به اهداف با تمام وجود تلاش کنند می توانیم تهدید را به یک فرصت بزرگ تبدیل کنیم.
مهر: مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری با نام "حماسه سیاسی و حماسی اقتصادی" گفت: در سال پیش رو از نظر سیاسی و اقتصادی با چالش های زیادی مواجه هستیم گرچه این تهدیدها با یک نگاه علمی و کارشناسی و همت و عزم ملی می تواند به فرصت خوبی برای کشور تبدیل شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان آموزش پزشکی تصریح کرد: اگر جلودارهای مملکت یعنی مسئولان سیاسی ، قانونگذاری و قضایی این موضوع را جدی بگیرند و در ایجاد هماهنگی و عزم ملی و کمک کردن برای رسیدن به اهداف با تمام وجود تلاش کنند می توانیم تهدید را به یک فرصت بزرگ تبدیل کنیم.
وی اظهار داشت: "حماسه سیاسی و حماسی اقتصادی" بیشتر پیامی است برای مسئولان اجرایی و قانونگذار که باید بستر را طوری فراهم کنند تا سرمایه گذاران و کسانی که بدنبال تولید و اشتغال هستند فرصت را برای خود مناسب بدانند و اگر از خارج تهدید می شوند در داخل امنیت لازم را برای انجام امور داشته باشند.
پزشکیان در ادامه افزود: ما در عرصه سیاست هم نیازمند ایجاد فضایی توام با مشارکت همگانی و تحمل سلایق مختلف هستیم.
وی در پایان افزود: ما در این دو راه پیش رو می توانیم هم دشمن را خوشحال کنیم و هم باعث یاس و ناامیدی آنها شویم و هر دوی اینها بستگی به عملکرد ما دارد.
کد مطلب: 26241
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *