۰
شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۴۰

بسیج در انتخابات به هیچ وجه از کاندیدایی خاص حمایت نمی‌کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج با اشاره به این‌که سپاه و بسیج از کاندیدای خاصی حمایت نمی‌کنند، گفت: وظیفه بسیج ایجاد شور و نشاط در جامعه است و به هیچ وجه از یک کاندیدای خاصی حمایت نمی‌کند.
ایسنا: حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج با اشاره به اظهارات برخی افراد که از انتخابات به عنوان تهدیدی علیه نظام اسلامی یاد می کنند، افزود: این که عده‌ای می‌گویند در انتخابات آینده تهدیداتی علیه انقلاب و نظام وجود دارد، درست نیست و ما عرصه انتخابات را یک فرصت برای نظام می دانیم که در آن مردم آزادانه برای ۴ سال دیگر مدیریت اجرایی کشور را به کاندیدای مورد نظرشان می سپارند.
تویسرکانی همچنین تاکید کرد: عده‌ای در رسانه‌ها تلاش می‌کنند تا پای بسیج و سپاه را به انتخابات وارد کنند در حالی که سپاه و بسیج در همه انتخابات برای برقراری امنیت و آرامش حضور فعال داشته و در کنار نیروی انتظامی این امنیت را برقرار کرده است و این به معنای دخالت در انتخابات برای طرفداری از فرد خاصی نیست.
وی تاکید کرد: بسیج مدافع اصولگرایی است و به دفاع از این گفتمان افتخار دارد چون گفتمان اصولگرایی همان گفتمان امام و رهبری است.
وی همچنین افزود :اگر ما می گوییم از گفتمان اصولگرایی دفاع می کنیم، بدین معنا نیست که بخواهیم از فردی اصولگرا حمایت کنیم ،بلکه بسیج و سپاه گفتمان امام و رهبری را در بین آحاد جامعه تبیین می کنند و تمام ظرفیت خود برای روشنگری فضای جامعه و معیارهای انقلاب و نظام را به کار خواهیم گرفت .
تویسرکانی که در آخرین جلسه اخوت کارکنان نمایندگی ولی فقیه در بسیج سخن می‌گفت، تصریح کرد: بسیج معتقد است چتر ولایت و رهبری به یک جریان یا سلیقه خاصی محدود نمی شود و هر کس در پی محدود کردن آن باشد به نظام و رهبری جفا کرده است.
کد مطلب: 26335
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *