۰
سه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۴

فروش بلیت قطارهای رجاء برای نیمه دوم فروردین ۹۲ از فردا

فروش بلیت قطارهای مسافری رجاء، برای نیمه دوم فروردین ماه سال ۱۳۹۲ از ساعت ۸:۳۰ صبح فردا چهارشنبه ۷ فروردین ماه، به طور یکپارچه و یکسان از طریق سیستم اینترنتی و Online۲ شرکت رجاء آغاز می‌شود.
به گزارش تسنیم ، شرکت قطارهای مسافری رجاء با اعلام این خبر افزود: در اولین مرحله از فروش بلیت قطارهای رجاء در سال جاری که برای حدفاصل تاریخ‌های ۱۶ لغایت ۳۱ فروردین ماه سال۱۳۹۲ می‌باشد، بلیت قطارهای داخلی و بین‌المللی (ترکیه) این شرکت به متقاضیان عرضه می‌شود.
در فروش یکپارچه بلیت قطارهای رجاء، هرگونه موجودی بلیت که در حدود ۱۲۰۰ نمایندگی‌های فروش این شرکت در سراسر کشور وجود داشته باشد در سیستم اینترنتی فروش (www.raja.ir) نیز قابل مشاهده است.
بر اساس اعلام روابط عمومی رجاء، هموطنان گرامی باید توجه داشته باشند که نظر به وجود دو سامانه فروش دیگر ( ۱-جوپار ۲-راه‌آهن که متولی فروش ۸ شرکت خصوصی دیگر است )، شرکت رجاء صرفاً بلیت قطارهای خود را برای مسیرهایی که قطار دارد به هموطنان گرامی عرضه می‌کند.
از آن جا که خدمات واگن حمل خودرو صرفاً متعلق به شرکت حمل و نقل ریلی رجاء است، نحوه ارائه بلیت آن از طریق نمایندگی‌های فروش این شرکت صورت گرفته و رجاء حتی برای مسیرهایی که قطار ندارد نیز بلیت حمل خودرو ارائه می‌کند.
خدمات حمل خودرو شرکت رجاء هم‌اکنون در مسیرهای تهران – مشهد، تهران – اندیمشک، تهران – شیراز، شیراز – مشهد، تهران – اهواز، تهران – تبریز، تهران – یزد، تهران – کرمان، اصفهان – بندرعباس، تهران – بندرعباس، یزد – مشهد، یزد – بندرعباس، بندرعباس – مشهد، تهران – زاهدان، کرمان - مشهد و اراک – مشهد برقرار می‌باشد.
روابط عمومی رجاء از هموطنان گرامی درخواست کرد: بعد از دریافت بلیت بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، سریعاً موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند.
بلیت‌های غیرهمنام یا مخدوش از درجه اعتبار ساقط بوده و دارندگان این‌گونه بلیت‌ها، مسافر بدون بلیت تلقی شده و از سوار شدن آنها به قطار جلوگیری به عمل خواهد آمد.
هموطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه‌ حرکت قطارهای رجاء، نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و ... مرتبط با شرکت حمل و نقل ریلی رجاء می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با تلفن ۱۵۳۹ تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی : www.raja.ir مراجعه کنند.
شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۹ شرکت رجاء نیز آماده دریافت نظرها، انتقادها و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت این شرکت و سفر با قطارهای رجاء می‌باشد.
کد مطلب: 26390
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *