۰
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۷

ذوالفقارنسب: تیم ملی حتی به پلی آف هم نمی‌رسد

باید بدانیم ۴-۵ سال است که نتوانسته‌ایم قطر را در دوحه شكست دهیم، فقط یك بار در بازی دوستانه این تیم را شكست دادیم. بازی سختی را با قطر خواهیم داشت حتی بعید می‌دانم به پلی‌آف صعود كنیم. ما فقط روی كاغذ شانس صعود به جام‌جهانی را داریم.
مربی فوتبال كشورمان با بیان اینكه تاكنون پیشنهاد جدی از تیم‌های لیگ برتری دریافت نكرده، گفت: البته خود من هم برای كار در خارج از تهران رغبتی ندارم.

بیژن ذوالفقارنسب درگفت‌وگو با ایلنا با بیان این مطلب افزود: با اتمام لیگ در ۳-۴ هفته آینده می‌توان ارزیابی دقیقی درخصوص سطح امسال این مسابقات داشت. با اتمام ۴ هفته پایانی لیگ برتر چهره تیم قهرمان و همچنین تیم‌های سقوط كننده مشخص خواهد شد و آن وقت می‌توان در این ارتباط صحبت كرد.

این كارشناس فوتبال درخصوص اینكه برخی اهالی فوتبال مدعی‌اند تیم ملی می‌تواند با كسب ۷ امتیاز از ۳ مسابقه آینده به جام‌جهانی صعود كند، اظهار داشت: من فكر نمی‌كنم تیم ملی بتواند با۷ امتیاز به جام جهانی صعود كند. البته گرفتن ۷ امتیاز بسیار سخت است. فكر می‌كنم برد لبنان در تهران محتمل است اما باید بدانیم ۴-۵ سال است که نتوانسته‌ایم قطر را در دوحه شكست دهیم، فقط یك بار در بازی دوستانه این تیم را شكست دادیم. بازی سختی را با قطر خواهیم داشت حتی بعید می‌دانم به پلی‌آف صعود كنیم.

وی افزود: ما فقط روی كاغذ شانس صعود به جام‌جهانی را داریم. خیلی ساده اندیشی است مدعی باشیم که در كره‌جنوبی می‌توانیم این تیم را شكست دهیم، آن‌هم در شرایطی كه خود كره جنوبی نیاز به امتیاز دارد. بعد از آن‌هم ما كار بسیار سختی را برای شكست قطر در دوحه داریم، حتی اگر بتوانیم به مرحله پلی‌آف صعود كنیم باید با نماینده دیگر آسیا بازی كنیم، بعد از آن هم باید به مصاف نماینده آمریكای جنوبی كه من شنیده ام شیلی یا اروگوئه خواهد بود بازی خواهیم كرد، به همین دلیل هم می‌گویم كار ما برای صعود به جام جهانی بسیار سخت است.

ذوالفقارنسب در ادامه با بیان اینكه ایران در گروه آسانی برای صعود به جام جهانی قرار داشت، تاكید كرد: در گروه آسانی قرار داشتیم و اگر مقابل لبنان شكست نمی‌خوردیم، در تهران به ازبكستان نمی‌باختیم و در تهران قطر را شكست می‌دادیم الان وضعیت ما به مراتب بهتر بود اما افسوس كه امتیازات بسیاری را از دست دادیم.

این كارشناس فوتبال همچنین درخصوص مرخصی‌های پی در پی كارلوس كی‌روش گفت: من فكر می‌كنم این موضوع را باید از كسانی بپرسید که قرارداد كی روش را تنظیم كرده اند. مطمئنا كی روش مربی با هوشی است و این مرخصی‌هایی كه می‌رود در مفاد قراردادش وجود دارد. او تخطی نمی‌کند. به هر حال باید مشخص شود با این همه مشكلات تیم ملی، كی روش چرا این همه به مرخصی می‌رود. این سوال را باید از مسوولان فدراسیون پرسید.

ذوالفقارنسب درخصوص عدم واكنش فدراسیون فوتبال به مرخصی‌های كی‌روش نیز خاطرنشان کرد: اگر فدراسیون به مرخصی‌های كی‌روش واكنش نشان نمی‌دهد حتما در قرارداد كی‌روش این مرخصی‌ها گنجانده شده وگرنه یك اخطاری یا جریمه‌ای در نظر می‌گرفتند اما معمولا این همه مرخصی تا حدودی ز یاد است و می‌توان گفت عدم حضورش از زمان حضورش بیشتر است
کد مطلب: 26919
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *