۰
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۶

«همایش صدهزارنفری آزادی میتینگ سیاسی است»

دولت می‌خواهد به اسم تجلیل از فعالان سفرهای نوروزی اقدام به برگزاری همایش صد هزار نفری با هزینه هنگفت کند و قرار است جمعیت کثیری در استادیوم آزادی گرد هم آیند.
نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز در تذکری آئین‌نامه‌ای اظهار داشت: بنده از دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی، راهداری، پلیس راه و نیروی انتظامی تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا پورابراهیمی افزود: دولت می‌خواهد به اسم تجلیل از فعالان سفرهای نوروزی اقدام به برگزاری همایش صد هزار نفری با هزینه هنگفت کند و قرار است جمعیت کثیری در استادیوم آزادی گرد هم آیند.

پورابراهیمی ادامه داد: به نظر می‌رسد این همایش که به اسم تجلیل از دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی قرار است برگزار شود، با اهداف سیاسی است و یک میتینگ سیاسی محسوب می‌شود، از این رو با توجه به اینکه امروز در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم و این انتخابات نیز از اهمیت خاصی برخوردار است و مسائل و مشکلاتی که در سال ۸۸ پشت سر گذاشتیم و دیگر نمی‌خواهیم آن موضوعات در کشور تکرار شود، به نظرم برگزاری این همایش به هیچ عنوان به صلاح کشور نیست.

نماینده کرمان در مجلس در بخش دیگری از سخنانش متذکر شد: به اسم تجلیل از دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی همایش صد هزار نفری با هزینه‌های هنگفت برگزار کردند كه این مساله به صلاح نیست و درخواستم این است که کمیسیون امنیت ملی و همچنین شورای عالی امنیت ملی برگزاری این همایش صد هزار نفری را لغو کند و اگر قرار است تجلیلی انجام شود، طبق سنوات گذشته در استان‌ها، از مسئولان، کارشناسان و کسانی که در همه استان‌ها حضور دارند، تجلیل شود.

این نماینده مجلس اضافه کرد: این همایش که به اسم تجلیل از فعالان سفرهای نوروزی قرار است برگزار شود، به نظرم به صلاح مملکت نیست و درخواست لغو آن را از شورای عالی امنیت ملی دارم
کد مطلب: 26927
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *