۰
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۲

سیل در کرمان دردسر ایجاد کرد

محور حاجی آباد از سمت ارزوئیه در جنوب غرب استان، ریگان - فهرج و شهداد- نهبندان در شرق استان، دیهوك -راور در شمال استان، راین- ساردوئیه و رودبار - ایرانشهر در جنوب استان بدلیل ریزش شدید باران و جاری شدن سیل مسدود است.
مركز اطلاع رسانی پلیس كرمان در اطلاعیه ای اعلام كرد: برخی محورهای استان بدلیل ریزش شدید باران و جاری شدن سیل مسدود است.

به گزارش ایلنا فرماندهی انتظامی استان كرمان در این اطلاعیه آورده است: محور حاجی آباد از سمت ارزوئیه در جنوب غرب استان، ریگان - فهرج و شهداد- نهبندان در شرق استان، دیهوك -راور در شمال استان، راین- ساردوئیه و رودبار - ایرانشهر در جنوب استان بدلیل ریزش شدید باران و جاری شدن سیل مسدود است.

پلیس از رانندگانی كه قصد تردد در محور های استان رادارند خواست با سرعت مطمئنه رانندگی كرده و قبل از حركت، از وضعیت مسیر مطلع شوند.

در این اطلاعیه آمده است: رانندگانی كه قصد سفر در محورهای فوق را دارند تا اطلاع بعدی از مسیرهای جایگزین استفاده كرده و در طول مسیر و هنگام بارندگی و ریزش نزولات آسمانی مراقب جاری شدن سیل های احتمالی باشند.

گفتنی است ریزش باران در استان ادامه دارد و این موضوع موجب آب گرفتگی و وارد شدن خساراتی به شهروندان شده و ستاد های بحران در برخی از شهرستان ها از جمله مركز استان تشكیل و در حال فعالیت هستند.
کد مطلب: 27041
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *