۰
سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۸

حضور وزیران نفت و صنعت در نشست بعد از ظهر تلفیق

عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: وزرای نفت و صنعت‌‌، معدن و تجارت برای ارائه گزارش از عمکرد دو دستگاه در سال گذشته و برنامه‌های سال ۹۲ در کمیسیون تلفیق مجلس حضور یافته‌اند.
فارس: عزت‌الله یوسفیان ملا با اشاره به مباحث جلسه امروز کمیسیون تلفیق، اظهار داشت: در این جلسه مهدی غضنفری، وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه به میزان صادرات و واردات کشور گزارش‌هایی را ارائه کرد.
وی ادامه داد: نمایندگان مجلس در رابطه با میزان صادرات و واردات از وزیر صنعت سوال‌های پرسیدند که وزیر صنعت از کاهش واردات نسبت به سال گذشته و از افزایش میزان آن توضیحاتی ارائه کرد.
این عضو کمیسیون تلفیق مجلس خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه وزیر نفت درباره مشکلات و چالش‌های نفتی در حوزه‌های مختلف به گزارش‌دهی پرداخت و آمارهایی هم از میزان فروش نفت در سال گذشته در شرابط تحریم‌ها ارائه کرد.
وی افزود: وزیر نفت در رابطه با ارقام پیش ‌بینی شده در صنعت نفت و شرایط فعلی به نمایندگان کمیسیون تلفیق مستنداتی ارائه کرده است. 
اولین جلسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۲ در سال جدید از یکشنبه هفته پیش آغاز شده و نمایندگان دولت اعم از وزرای اقتصاد و دارائی، رئیس کل بانک مرکزی، وزیر نفت، وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی گزارش‌های را ارائه داده‌اند.
کد مطلب: 27165
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *