۰
سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۸

عزل روسای دانشگاه تهران و تربیت مدرس منتفی است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزیر علوم، ۵۷ روز پیش درباره عزل روسای دانشگاه ها توضیحاتی به رئیس جمهور داده است و رئیس جمهور نیز در این مورد قانع شده است و بحث عزل رؤسای دانشگاه‌ها مطرح نیست.
فارس: رضا صابری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به جزئیات دیدار بعدازظهر امروز این کمیسیون با کامران دانشجو؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اشاره کرد و گفت: در این دیدار سوالات خوبی در تمامی ابعاد از وزیر علوم شد و پاسخ وی نیز به سوالات شفاف و قانع کننده بود.
وی افزود: دغدغه اخیری هم که در مورد نامه رئیس جمهور در مورد عزل رؤسای دو دانشگاه تهران و تربیت مدرس به وزیر علوم وجود داشت، مطرح شد و وزیر در این مورد نیز پاسخ کامل و جامعی ارائه داد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: دکتر دانشجو در این مورد پاسخ شفافی داد و به این نکته اشاره کرد که این نامه مربوط به ۵۷ روز پیش است و در همان زمان به رئیس جمهور توضیحاتی ارائه داده و رئیس جمهور نیز قانع شده است.
صابری تاکید کرد: رؤسای دو دانشگاه به فعالیت خود در آرامش ادامه خواهند داد و دیگر بحث عزل رؤسای دانشگاه‌ها مطرح نیست.
وی در پایان خاطر نشان کرد: موضوعات دیگری نیز در این دیدار مطرح شد، از جمله اسلامی شدن دانشگاه‌ها، اعتبارات دانشگاه‌ها و نظام سنجش و آموزش کشور که کمیسیون پاسخ‌های قانع کننده‌ای را از وزیر علوم دریافت کرد.
بازدید از صفحه اولارسال به دوستان نسخه چاپی
کد مطلب: 27171
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *