۰
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۳

تکذیب برکناری کی‌روش

من نمی‌دانم این چه شایعاتی است که به راه می‌اندازند ما در مقطع حساسی هستیم و این قبیل اخبار به هیچ‌وجه نمی‌تواند کمکی به تیم ملی انجام دهد. بنده هم به عنوان دبیر فدراسیون اعلام می‌کنم این خبر به هیچ‌وجه صحت ندارد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال درخصوص خبر برکناری احتمالی کارلوس کی‌روش در صورت عدم نتیجه‌گیری در دیدار مقابل قطر گفت: این موضوع به هیچ‌وجه صحت ندارد چراکه ما دو بازی حساس بعد از قطر نیز پیش‌رو داریم.

مهدی محمدنبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار کرد: من نمی‌دانم این چه شایعاتی است که به راه می‌اندازند ما در مقطع حساسی هستیم و این قبیل اخبار به هیچ‌وجه نمی‌تواند کمکی به تیم ملی انجام دهد. بنده هم به عنوان دبیر فدراسیون اعلام می‌کنم این خبر به هیچ‌وجه صحت ندارد.

وی درخصوص مصدومیت اشکان دژاگه و احتمال عدم حضورش در مسابقات پیش روی تیم ملی گفت: متاسفانه دژاگه مصدوم شده و ما هم به دکتر خانلری اعلام کرده‌ایم با بررسی کامل میزان مصدومیت او گزارشی را در این ارتباط به فدراسیون ارائه کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال همچنین با بیان اینکه مسابقه تدارکاتی مقابل عمان قطعی شده، تاکید کرد: تیم ملی پیش از انجام مسابقه خود مقابل قطر دو دیدار تدارکاتی مقابل عراق و عمان انجام خواهد داد تا با آمادگی بالا به مصاف حریفان خود برود. دیدار تدارکاتی تیم ملی مقابل عمان ۲۷ ماه می(۶ خرداد)‌‌خواهد بود.
کد مطلب: 27211
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *