۰
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۲

مدیر عامل فولاد: ما طرفدار سپاهانیم

ما در فینال طرفدار سپاهان هستیم چون با قهرمانی این تیم در جام حذفی و در صورتی که در لیگ مقام چهارم را به دست بیاوریم، آسیایی خواهیم شد. البته اگر استقلال هم به فینال می‌آمد، طرفدار استقلال بودیم!
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است بازی با تیم‌های بالای جدول در سه هفته پایانی لیگ به سود فولاد است. او می‌گوید فولادی‌ها در فینال جام حذفی طرفدار سپاهان هستند.

حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص سه هفته باقی مانده لیگ برتر و بازی‌های دشوار این تیم مقابل تراکتورسازی، نفت تهران و استقلال، اظهار داشت: خوشحالیم که با تیم‌هایی بازی داریم که در جدول بالاتر از ما هستند! چون بازیکنان ما این تیم‌ها را دست کم نمی‌گیرند و راحت‌تر جلوی آنها به میدان می‌روند.

وی ادامه داد: ما موفق شدیم استقلال، تراکتورسازی و نفت را در بازی رفت شکست بدهیم. پس تکرار این پیروزی‌ها کار سختی نیست. ما برای کسب ۹ امتیاز در سه مسابقه به میدان می‌رویم و ان شاءالله به این هدف می‌رسیم.

سرپرست تیم فولاد خوزستان با اشاره به دیدار هفته آینده این تیم برابر تراکتورسازی مقابل تماشاگران تبریزی، خاطرنشان کرد: تراکتورسازی تیم قابل احترامی است ولی ما همیشه در تبریز نتایج خوبی گرفته‌ایم. سال گذشته هم تا دقایق پایانی از این تیم جلو بودیم و در نهایت با دریافت گل بازی با تساوی تمام شد. به هر حال بازیکنان ما واهمه‌ای از تماشاگران تراکتورسازی ندارند.

ابن قاسم در پایان با بیان اینکه قهرمانی سپاهان در جام حذفی به نفع فولاد است، گفت: ما در فینال طرفدار سپاهان هستیم چون با قهرمانی این تیم در جام حذفی و در صورتی که در لیگ مقام چهارم را به دست بیاوریم، آسیایی خواهیم شد. البته اگر استقلال هم به فینال می‌آمد، طرفدار استقلال بودیم!
کد مطلب: 27215
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *