۰
شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۰

دستگیری فروشنده فیلم‌های پورنو در سمنان

پس از تحقیقات فنی و تخصصی، متهم با هویت معلوم شناسایی و دستگیر شد که پس از کسب مجوز قضایی و بازبینی سیستم‌های متهم، تعداد زیادی فیلم و عکس غیرمجاز و مبتذل که منجر به ترویج فساد در جامعه می‌شود، کشف و ضبط شد.
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات سمنان از شناسایی مروج فساد و بی‌بند و باری در این استان خبر داد و گفت: پلیس در بازبینی از سیستم‌های متهم تعداد زیادی فیلم و عکس مبتذل کشف و ضبط کرد.

 سرگرد میراحمدی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح مبارزه با مروجین فساد و مقابله با امنیت اخلاقی در فضای مجازی، کارشناسان با رصد و پایش شبکه‌های اجتماعی صفحه‌ای را مورد شناسایی قرار دادند، گفت: گرداننده این صفحه اقدام به انتشار تصاویر مستهجن می‌کرد که تحقیقات پلیسی برای شناسایی این فرد آغاز شد.

وی افزود: پس از تحقیقات فنی و تخصصی، متهم با هویت معلوم شناسایی و دستگیر شد که پس از کسب مجوز قضایی و بازبینی سیستم‌های متهم، تعداد زیادی فیلم و عکس غیرمجاز و مبتذل که منجر به ترویج فساد در جامعه می‌شود، کشف و ضبط شد.

رییس پلیس فتای سمنان با بیان اینکه متهم پس از رویت مستندات موجود، به جرم خود معترف شد، گفت: هر گونه فعالیت و تبلیغات در مورد فروش فیلم و عکس غیرمجاز و مبتذل، جرم محسوب شده و پلیس با عاملان آن برخورد خواهد کرد.
کد مطلب: 27376
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *