۰
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۹
مدیرکل ارتباطات استان بوشهر:

سیستم های مخابراتی در بوشهر آسیب ندیده است

مدیرکل ارتباطات استان بوشهر با بیان اینکه شبکه مخابراتی مرکز زلزله در استان بوشهر آسیب جدی ندیده است، گفت: این شبکه مخابراتی، به روال عادی خود در ارائه خدمات ادامه می‌دهد.
به گزارش مهر، مهندس سملیان با بیان اینکه ازدحام زیاد تماس‌های تلفنی در ساعات اولیه وقوع زلزله بوشهر، عامل برخی مشکلات به وجود آمده در شبکه مخابراتی استان بود که این موضوع به علت نگرانی مردم و نیاز آنها به تماس بوده و پس از مدت کوتاهی خاتمه یافت، افزود: در این راستا، کانکس اضطراری، آنتن تلفن همراه ( BTS) سیار و دیزل ژنراتور به منظور تامین برق مورد نیاز تجهیزات ارتباطی در منطقه راه اندازی شد.
وی گفت: در حال حاضر ارتباطات ثابت و سیار در منطقه به طور کامل برقرار است و مشکل ارتباطی وجود ندارد.
مدیر کل ارتباطات استان بوشهر درباره دیگر اقدامات عملیاتی و در دست اجرا برای ارائه خدمات بیشتر به مردم منطقه تصریح کرد: تیم های مدیریتی و کارشناسی مجموعه وزارت ارتباطات متشکل از اداره کل ارتباطات و مخابرات استان بوشهر از ساعات اولیه در منطقه حاضر بودند و تاکنون ۸ تلفن ثابت رایگان در سطح شهر زلزله زده "شنبه" از سوی شرکت مخابرات استان راه اندازی شده است.
وی درباره وضعیت ارتباطاتی روستاهای اطراف شهر شنبه نیز گفت: با بررسی های فنی صورت گرفته توسط تیم های کارشناسی مستقر در منطقه، سیستم های مخابراتی در این نقاط آسیب ندیده اند و به محض باز شدن راه های مواصلاتی و برقراری سیستم برق، خدمت رسانی در این مناطق نیز از سر گرفته می شود.
کد مطلب: 27426
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *