۰
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۶

دادستان تهران به کاندیداها هشدار داد

وی با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: انتخابات می‌تواند پرشور و گسترده برگزار شود به شرطی که کاندیدها از سیاه‌نمایی کشور خودداری کنند، نقد منصفانه انجام دهند و گزارشات خلاف‌واقع را منتشر نکنند.
دادستان تهران از برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی و زمین‌خواران در سال ۹۲ خبر داده و در آستانه انتخابات از کاندیداها خواست تا از سیاه‌نمایی خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، جعفری دولت‌آبادی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دادسرای ناحیه ۳ ونک اظهارداشت: سال ۹۰ سالی پر تلاش برای جمهوری اسلامی و از سوی دیگر در این سال توطئه دشمنان ما بویژه آمریکا بیش از پیش شدت گرفت که با تدبیر مسئولین کشور، مقاومت مردم و الطاف خداوند پیروزی نهایی از آن کشور ما بود.

دادستان تهران افزود: دشمن گمان می‌کرد که با افزایش تحریم‌ها می‌تواند مانع از پیشرفت ما شود و به نوعی این اقدامات را برای ایران فلج کننده می‌دانست اما خوشبختانه از نیمه دوم سال ۹۱ با تدابیر مسئولین کشور بویژه رهبر معظم انقلاب، برای مقابله با توطئه‌ها به آمادگی کامل رسیدیم و توطئه دشمن را خنثی کردیم.

وی افزود: دشمنان ما فکر می‌کردند که با توقف مذاکرات و افزایش تحریم‌ها می‌توانند جوّ کشور را متشنج کنند و مردم را به خیابان بکشانند اما باز هم این طرح آنها شکست خورد، آنها سی سال است که تجربه می‌کنند اما درس نمی‌گیرند.

جعفری‌دولت‌آبادی با تاکید بر اینکه خط روشن انقلاب، مقاومت در برابر آمریکا است، گفت: بدون شک خردادماه امسال نیز نقطه عطفی برای خنثی سازی توطئه‌های دشمن خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: انتخابات می‌تواند پرشور و گسترده برگزار شود به شرطی که کاندیدها از سیاه‌نمایی کشور خودداری کنند، نقد منصفانه انجام دهند و گزارشات خلاف‌واقع را منتشر نکنند و دستگاه قضایی نیز برای پاسداری و حمایت از قانون آمادگی کامل را دارد.

دادستان تهران از برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی و زمین خواران در سال ۹۲ خبرداد و گفت: همچون سال گذشته، جرائم اقتصادی بویژه زمین‌خواری مورد توجه ما خواهد بود.
کد مطلب: 27544
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *