۱
۱
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۳
نقد فريادگر به زرد بازي انتخاباتي برخي رسانه ها

امروز نوبت هديه تهراني بود و فردا نوبت ليلاحاتمي؟!

امروز نوبت هديه تهراني بود و فردا نوبت ليلاحاتمي؟!

سوال از هدیه تهرانی: قبول دارید که یکی از دلایل گرایش به بازیگری ،تمایل شما به ماجراجویی وکنجاوی است ؟
جواب : بله ،کاملا .(ماهنامه فیلم شماره۳۳۰)
همانطور که هدیه تهرانی خودش هم اعتراف می‌کند یک ماجرا جو هست وهمین حس کنجکاوی و ماجرا جویی پای او را به خرابی های زلزله بم ،بغداد ،افغانستان و کردستان عراق می‌کشاند .او خودش دراین باره گفته : هر جا ردی از ماجراجویی و موقعیت و تجربه چیزهای بکر و تازه باشد خطر را با جان ودل می‌پذیرم و به دنبالش می روم .همیشه فکر می‌کنم که بهتر است بروم و ماجرا ها واتفاقات مختلف رااز نزدیک لمس کنم.
شايد همين ماجراجويي ها باعث شد كه برخي نشريات زرد پاي هديه تهراني را به انتخابات شوراها باز كنند. شايد فكر كردند اين انتخابات يك ماجراجويي ديگر براي هديه تهراني است اما بيانيه اين بازيگر زن نقشه آنها را تا حدودي خراب كرد.
وي با ردحضور در انتخابات شوراها، تاکید کرد که برنامه ای برای شرکت در هیچ شورایی ندارد و از هیچ جریان و شخصی حمایت نخواهد کرد.
البته امروز نوبت هديه تهراني بود و حتما فردا نوبت ليلا خاتمي و پس فردا نوبت نيكي كريمي و روز بعدتر هم نوبت فلان بازيگر زن خوشچهره سينما. متاسفانه اين نوع رسانه هاي زرد در انحراف افكار و اذهان عمومي از مسائل مهم انتخاباتي نقش مهمي دارند. نه هديه تهراني و نه خيلي ديگر از بازيگران زن سينماي ايران نه تخصص حضور در سياست و مديريت كشور را دارند و نه علاقه اي به آن دارند. متاسفانه رسانه هاي زرد براي فروش بيشتر به حيله اي متوسل مي شوند و اخلاقا در برابر فضاي نامناسبي كه پيش خواهد آمد مسئول هستند. از مسئولان و گردانندگان اين رسانه ها بايد پرسيد كه آيا واقعا با حضور نيكي كريمي و هديه تهراني مشكلات مملكت حل مي شود؟ آيا استفاده از ابزارهاي جنسيتي براي فروش و بازديد بيشتر مي تواند سفره خالي مردم را پر كند؟ آيا بهتر نيست اين رسانه ها به جاي پرداختن به حواشي به اصل بپردازند و از تشويش اذهان عمومي در اين شرايط حساس خودداري كنند؟
پایگاه خبری فريادگر به اين رسانه ها پيشنهاد مي كند كه به جاي زرد بازي و توجه به اهداف كوتاه مدت، صلاح مردم و ممكلت را در نظر بگيرند و كمك حال برگزاري يك انتخابات آگاهانه باشند.

کد مطلب: 27546
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


محمد
درست فرموديد بسياري زياد از هنرپيشگان مرد و زن تخصصي در امور سياسي و مديزيت كشور ندارند البته مثل خيلي از دست اندركاران و مقامات فعلي كشور . از هنر پيشگان كه توقعي نيست در شگفتم از مدعيان امروزي .