۰
سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۵

چرا شهسواری به کاپ آسیا اعزام نشد؟

شورای برون‌مرزی وزارت ورزش با اعزام ندا شهسواری به این رقابت‌ها مخالفت کرد و ما هم به دلیل اینکه تابع وزارت ورزش هستیم اجازه ندادیم شهسواری به این رقابت‌ها اعزام شود.
رئیس فدراسیون تنیس‌ روی میز با اشاره به عنوان چهارمی تیم ملی در رقابت‌های کاپ آسیا گفت: ما از عملکرد ملی‌پوشان بسیار راضی هستیم و معتقدم توانستند آنچه را که ما می‌خواهیم بدست بیاوریم.

محمد زارع‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات کاپ آسیا ما پیش‌بینی کرده بودیم تا حداقل عنوان چهارمی این رقابت‌ها را تصاحب کنیم و خوشبختانه این امر محقق شد، اما در کنار آن درصدد بودیم در مدال‌آوری هم موفق ظاهر شویم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: انشا‌‌الله در مسابقات آسیایی و جهانی آتی با تلاشی که ملی‌پوشان انجام می‌دهند بتوانیم هدف‌گذاری بزرگ‌مان که کسب مدال در رشته پینگ پونگ است را تحقق بخشیم.

زارع‌پور درخصوص عدم حضور ندا شهسواری تنها بانوی المپیکی کشورمان در مسابقات کاپ آسیا گفت: پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات کاپ آسیا شورای برون‌مرزی وزارت ورزش با اعزام ندا شهسواری به این رقابت‌ها مخالفت کرد و ما هم به دلیل اینکه تابع وزارت ورزش هستیم اجازه ندادیم شهسواری به این رقابت‌ها اعزام شود.

رئیس فدراسیون تنیس‌ روی میز با تاکید بر این موضوع که برنامه‌های ویژه‌ای برای گسترش این رشته در کشور دارند، اظهار داشت: باید فضایی مهیا شود تا جوانان و نوجوانان در این حوزه فعالیت گسترده‌ای داشته باشند و کشف استعدادها به نحو شایسته‌ای انجام گیرد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد شکوفایی رشته تنیس‌ روی میز در کشور باشیم.
کد مطلب: 27589
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *