۰
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۲

رونمایی موشک کروز هواپایه در آینده نزدیک

وزیر دفاع گفت: ‌در آینده‌ای نه چندان دور شاهد رونمایی از جنگنده آموزشی کوثر و یک موشک کروز هواپایه خواهیم بود.
فارس: سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه رژه روز ارتش در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت سوریه و احتمال حمله آمریکا به این کشور،‌گفت: فکر می‌کنم که غربی‌ها عاقل‌تر از این باشند که چنین کاری بکنند و نیروهای رسمی را به این کشور اعزام کنند.
وی افزود: اما در این صورت خاورمیانه را در آستانه انفجار قرار می‌دهند و قطعا برنده این کار آنها نخواهند بود.
وحیدی همچنین با اشاره به جنگنده قاهر گفت: تولید جنگده‌های دیگر را در دستور کار داریم و در آینده‌ای نه چندان دور جنگنده آموزشی کوثر را رونمایی خواهیم کرد.
وی ادامه داد: همچنین محصولات دیگری از جمله یک موشک جدید کروز با برد بیشتر نسبت به نمونه‌های قبلی و هواپایه و بمب‌های جدید، زیردریایی و شناور پرنده را در آینده شاهد خواهیم بود.
وزیر دفاع در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تهدیدات گاه و بیگاه رژیم صهیونیستی گفت:‌اسرائیل کوچک‌تر از آن است که بخواهد در برابر ایران به ایستند و این حرف‌ها گاها توسط افراد بی‌خرد زده می‌شود که اوج استیصال و درماندگی آنها را می‌رساند.
وحیدی افزود: آمریکایی‌ها نیز خودشان مشکلات فراوانی دارند و کسی در دنیا به این تهدید آنها اهمیتی نمی‌دهد.
وزیر دفاع با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همچنان مسیر درخشان پیشرفت خود را ادامه می‌دهد، اظهار داشت: به زودی موشک‌های هواپایه و دستاوردهای دریایی و هوایی نیروهای مسلح رونمایی خواهد شد.
وحیدی ادامه داد: آمریکایی‌ها خودشان می‌دانند که تهدید ایران در حد و قواره آنها نیست و این اظهارات را بی‌پایه می‌دانیم.
کد مطلب: 27815
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *