۰
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۲۳
نتانیاهو:

اسرائیل آماده جلوگیری از دستیابی افراطی‌ها به سلاح در سوریه است

نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با یک شبکه انگلیسی در حالی که مدعی شد، اسرائیل نمی‌خواهد در سوریه مداخله نظامی کند، برجلوگیری از دستیابی شبه‌نظامیان افراطی به سلاح‌های پیشرفته تاکید کرد
به گزارش تسنیم، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با بی‌بی‌سی مدعی شد این حق اسرائیل است که مانع از رسیدن سلاح به دست شبه نظامیان افراطی در سوریه شود.
وی گفته است: نگرانی تل‌آویو این است که چه سلاحی در دست کدام گروه از شورشیان باشد.
نتانیاهو در ادامه افزود: مهمترین نگرانی ما سلاح‌هایی است که همین حالا در سوریه وجود دارد، از جمله سلاح‌های زمین به هوا، سلاح‌های شیمیایی و سلاح‌های بسیار خطرناک دیگری که می توانند شرایط بازی را عوض کنند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد: این سلاح‌ها می توانند توازن قوا را در خاورمیانه تغییر دهند و تهدیدی تروریستی در ابعاد جهانی ایجاد کنند.
در حالی که در طول چند ماه اخیر رژیم صهیونیستی چند بار حاکمیت سوریه را نقض کرده است با این وجود نتانیاهو تاکید کرده است: اسرائیل به دنبال تهاجم نظامی به سوریه نیست.
این اظهارات نتانیاهو در حالی مطرح می‌شود که بارها گزارش‌هایی مبنی بر همکاری ماموران موساد با عناصر مخالف دولت سوریه در رسانه‌ها منتشر شده است.
کد مطلب: 27837
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *