۰
شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۳

مشکل مدرک تحصیلی کاندیداهای شوراها حل شد

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از جلسه مشترک این کمیسیون با وزیر کشور در روز گذشته برای رفع مشکل ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراهای شهر و روستا خبر داد و گفت: موضوع ثبت نام جداگانه ری و تهران نیز قابل حل است و لیست ثبت نام در شهر ری به لیست ثبت نامی تهران افزوده خواهد شد.
مهر: امیر خجسته، با اشاره به جلسه روز گذشته کمیسیون شوراها و امور داخلی با وزیر کشور که ساعت ۴ تا ۶ بعدازظهر برای بررسی مشکل مدرک تحصیلی ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراها به خصوص شوراهای روستایی، برگزار شد، اظهارداشت: دراین جلسه هماهنگی های لازم انجام گرفت تا مشکل ثبت نام کنندگان حل شود.
وی گفت: از هم اکنون در سراسر کشور کسانی که داوطلب هستند می توانند کار ثبت نام خود را پیگیری کنند و اگر با مشکلی مواجه شدند حتما با هیات مرکزی نظارت تماس داشته باشند. مشکل مدرک تحصیلی برطرف شده است و داوطلبان می توانند براساس مدارکی که قبلا در قانون قید شده بود ثبت نام کنند.
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: موضوع ثبت نام جداگانه ری و تهران نیز قابل حل است و لیست ثبت نام در شهر ری به لیست ثبت نامی تهران افزوده خواهد شد.
وی درخصوص عدم ابلاغ قانون جدید توسط دولت نیز که برای ثبت نام ها مشکل ساز شده است، گفت: امروز پیگیری های لازم انجام شده و مشکل عدم ابلاغ قانون نیز در حال برطرف شدن است و رئیس جمهور به زودی این قانون را ابلاغ خواهد کرد.
کد مطلب: 27983
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *