۰
دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۴

روایت سایت فیفا از امید تراکتورسازی

سایت فیفا نوشت: استقلال برای کسب سهمیه صعود بازی می‌کند، شانس الغرافه بیشتر از سپاهان است و تراکتورسازی امید به توانایی سیدصالحی دارد.
سایت فیفا گزارشی از دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا منتشر کرده است. در این گزارش با توجه به انجام بازی‌های در پیش روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (فردا و پس فردا) مطالبی نیز در مورد استقلال، سپاهان و تراکتورسازی، نمایندگان ایران در این جام انتشار یافته است.

*استقلال
این رسانه در مورد تیم استقلال و بازی که مقابل الریان قطر (سه‌شنبه)در پیش خواهد داشت، نوشت: استقلالی‌های صدرنشین پس از تساوی یک بر یک مقابل سپاهان که با چاشنی خوش‌شانسی همراه بود و پیشتازی آبی‌ها را با یک امتیاز بیشتر نسبت حریف اصفهانی در لیگ حرفه‌ای ایران تضمین کرد، به استقبال از حریف قطری می‌‌روند. کسب برد برای استقلالی‌ها به منزله نزدیک شدن و دسترسی به سهمیه صعود خواهد شد.

در این گروه استقلال با ۷امتیاز صدرنشین است و العین و الهلال هر دو با ۶ امتیاز دوم و سوم هستند. الریان نیز با ۴ امتیاز در پله چهارم جای گرفته است.

*سپاهان
این منبع خبری درباره زردپوشان اصفهانی که فردا میهمان النصر امارات است، نیز عنوان کرد: در گروه سوم الاهلی با ۱۲ امتیاز به دور بعد صعود کرده است.اکنون الغرافه با ۹ و سپاهان با ۳ امتیاز در رده دوم و سوم جدول قراردارند که شانس صعود الغرافه با توجه به ۹امتیاز بیشتر است. این تیم قطری حتی با یک امتیاز نیز جواز صعود می‌گیرد.


*تراکتورسازی
در مورد نماینده تبریزی ها که چهارشنبه میهمان الجزیره امارات است، نیز سایت فیفا نوشته است: در گروه اول الشباب با ۱۰ امتیاز صعود کرده است و الجیش و تراکتورسازی به ترتیب با ۵ و ۴ امتیاز دوم و سوم هستند. این دو تیم رقابت فشرده‌ای برای دوم شدن دارند. تراکتورسازان که تازه‌وارد این جام به شمار می‌آیند امید به سید صالحی خواهند داشت که با بهره‌گیری توان گلزنی او با الجزیره رقابت کنند.
کد مطلب: 28144
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *