۰
سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۷

مهاجم سرخ‌پوش: تنها تیم ما شایسته قهرمانی در این فصل است

وین رونی، مهاجم منچستریونایتد از خوشحالی وصف‌ناپذیر خود پس از قهرمانی تیمش سخن گفت و تیم دیگری را شایسته قهرمانی در فصل جاری ندانست.
مهاجم شیاطین‌سرخ عطش قهرمانی سرآلکس فرگوسن را سیری‌ناپذیر دانست.

منچستریونایتد در هفته‌ ۳۴ لیگ برتر انگلیس با سه گل برابر آستون‌ویلا در اولدترافورد به پیروزی رسید؛ بردی که قهرمانی آنها در فصل جاری را نهایی کرد.

وین رونی، مهاجم منچستریونایتد از خوشحالی وصف‌ناپذیر خود پس از قهرمانی تیمش سخن گفت و تیم دیگری را شایسته قهرمانی در فصل جاری ندانست. رونی که خبرهایی درباره پیوستن او به پاری‌سن‌ژرمن در فصل جابه‌جایی تابستانی بازیکنان فوتبال به گوش می‌رسد، در گفت‌وگو با شبکه اسکای‌اسپورت عنوان کرد: یک سال است که منتظر چنین لحظه‌ای هستیم. با شایستگی عنوان قهرمانی را به دست آوردیم؛ چرا که اختلاف زیادی با تیم دوم داریم. شبی رویایی را پشت سر گذاشتیم. سخت است که بتوان چنین لحظاتی را توصیف کرد. هیچ تیمی به اندازه منچستریونایتد شایسته قهرمانی نبود.

او افزود: فصل قبل قهرمانی را به طرز عجیبی از دست دادیم و همین انگیزه ما را برای فصل جاری بیشتر کرد. خوشبختانه مربی‌ای داریم که تشنه قهرمانی است. می‌خواهم از او و تمام بازیکنان که بار دیگر خوشحالی را به اولدترافورد برگرداندند، تشکر کنم.
کد مطلب: 28249
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *