۰
سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۶

تعلیق یک ایرلاین داخلی

یک شرکت هواپیمایی از تاریخ ۲۰ فروردین ماه امسال اجازه فعالیت نداشته است و تمام هواپیماهای آن زمین گیر شدند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از توقف فعالیت یک ایرلاین به دلیل عدم رعایت شاخص نگهداری و تعمیراتی خبر داد.

حمیدرضا پهلوانی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه براساس شرایط استاندارد سازمان هواپیمایی کشوری باید عملیات تعمیر و نگهداری هواپیماها انجام شود، گفت: اگر ایرلاینی براساس استاندارد کار تعمیراتی هواپیماهای خود را انجام ندهد از ادامه فعالیتش جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: یک شرکت هواپیمایی از تاریخ ۲۰ فروردین ماه امسال اجازه فعالیت نداشته است و تمام هواپیماهای آن زمین گیر شدند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری علت این امر را عدم رعایت شاخص نگهداری و تعمیراتی در این شرکت هواپیمایی عنوان کرد و گفت: این شرکت تا زمانی که تمامی شاخصهای مورد نظر شرکت سازنده و یا نماینده قانونی این شرکت را رعایت نکند، اجازه فعالیت نخواهند داشت.

وی در خصوص احتمال عدم رعایت ایمنی در دیگر ایرلاین‌ها اظهار داشت: در حال حاضر تمامی شرکتها، شاخصهای تعمیر و نگهداری هواپیما را رعایت می کنند و تنها شرکتی که از سال گذشته در این خصوص اخطار گرفته بود، همین شرکت بود و سازمان به آنها اعلام کرده که هر چه سریعتر نسبت به خرید هواپیماهای نو اقدام کنند.

پهلوانی در پاسخ به این سئوال که مسافران این ایرلاین چه سرنوشتی خواهند داشت؟ گفت: به دلیل اینکه پیش از توقف فعالیت به این شرکت اعلام شده بود؛ بنابراین مجوز صدور بلیت در این تاریخ نداشته است که بر این اساس، مشکلی هم برای مسافران پیش نمی آید.
کد مطلب: 28261
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *