۰
دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۰

ایجاد یک تشکل اصول‌گرای دیگر

سخنگوی جبهه جانبازان انقلاب اسلامی در مراسم اعلام موجودیت این جبهه گفت: جبهه فرهنگی - سیاسی جانبازان انقلاب اسلامی تکلیف گرایی را سرلوحه عملکرد خود قرار داده است.
جبهه جانبازان انقلاب اسلامی امروز اعلام موجودیت کرد.

قدرت الله رحمانی سخنگوی جبهه جانبازان انقلاب اسلامی در مراسم اعلام موجودیت این جبهه با اشاره به اینکه جامعه جانبازان در حوزه های سیاست و فرهنگ به صورت فعالیت حضور دارند، گفت: حضور در میدان سیاست ورزی همان حضور در میدان جهاد است.

رحمانی سرلوحه عملکرد همه کسانی که به عنوان ایثاگر و جانباز شناخته می شوند را تکلیف گرایی دانست و گفت: به همین جهت است که ایثارگران در زمره گروه های مرجع سیاسی و اجتماعی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه این مسایل باعث حضور جانبازان در یک جبهه و تشکل فراگیر به منظور پیشبرد اهداف و اصول آرمان خواهانه ایثارگران شده اضافه کرد: تا به حال مجال تشکیل چنین تشکلی ایجاد نشده بود اما اعلام سال جدید با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی عاملی شد تا تشکیل جبهه جانبازان به صورت جدی تری دنبال شود.

سخنگوی جبهه جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو تجلی حماسه سیاسی است اظهار داشت: این تشکل بایدزمانی شکل می گرفت تا نقش خود را در سرنوشت سیاسی ملت ایران به صورت مطلوبی ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه اگرچه این جبهه عنوان جانبازان دارد اما صرفاً متعلق به جانبازان شناسنامه دار نیست ، گفت: هر کس که دل در گرو آرمان های امام، انقلاب و تحقق منویات رهبری دارد، عضو این جبهه است.

رحمانی در ادامه با اشاره به اینکه این جبهه نشست هایی را با افراد شاخص جریان اصولگرایی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این نشست‌ها برای رسیدن نامزد اصلح و معرفی آن به جامعه و خانواده شهدا برگزار خواهد شد.
کد مطلب: 28734
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *