۰
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۱۰

مخالفت کمیسیون امنیت ملی با تشکیل کمیته خلیج فارس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از مخالفت این کمیسیون با تشکیل کمیته خلیج فارس خبر داد.
به گزارش تسنیم،‌ سیدحسین نقوی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون، گفت: درجلسه امروز کمیسیون که با حضور جمعی از فعالان عرصه حمایت از فلسطین از جمله شیخ‌الاسلامی دبیرکل جمعیت دفاع از فلسطین و حجت‌الاسلام اختری از مجمع جهانی اهل بیت (ع) و نمایندگانی از مرکز فرهنگی وارثین برگزار شد، نشست اخیر تونس مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
وی افزود: در این جلسه بنا شد ‌اقدامات لازم برای شرکت فعال و مؤثر گروه‌های مردم‌نهاد در نشست‌های آتی برنامه‌ریزی شود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: در ادامه این جلسه، قشقاوی معاون وزیر امور خارجه توضیحاتی پیرامون آزادی دیپلمات ایرانی در سوریه‌ که گروگان گرفته شده بود، ارائه کرد.
نقوی حسینی تاکید کرد: همچنین در این جلسه، بروجردی رئیس کمیسیون گزارشی از سفر گروه پارلمانی جمهوری اسلامی به سوریه ارائه کرد.
وی با اشاره به ملاقات‌های گروه پارلمانی ایران با بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه و سایر مقامات این کشور، تصریح کرد: شرایط دولت سوریه، شرایط خوب و مسلطی است. افراطی‌گری و جنایات علیه شهروندان عادی و عملیات انتحاری نگرانی‌های شدیدی ایجاد کرده، چون موجب قتل عام مردم می‌شود. نیروهای مردمی با هدف مقابله با معارضین و تروریست‌ها روز به روز در حال گسترش است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی تأکید کرد: بروجردی در این جلسه با اشاره به سفر رئیس مجلس سوریه به ایران نیز گفت که بنا شد که دوستان واقعی سوریه در منطقه اقدامات حمایتی-سیاسی بیشتری انجام دهند، همچنین کوثری رئیس کمیته دفاعی کمیسیون نیز گزارشی از همراهی گروه به سوریه ارائه کرد.
نقوی حسینی همچنین از عدم موافقت کمیسیون متبوعش با تشکیل «کمیته خلیج فارس» خبر داد.
کد مطلب: 29276
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *